    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Date: Sun, 15 May 2011 20:01:18 +0000 (UTC)

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):

    > Zbyt wielu - NIEKOMPETENTNYCH
    >
    > Kompetentnych - zbyt malo.
    >
    > Dlatego mimo pol tuzina owtartch pozycji i chyba z 50 interviews
    > pozycje sa ciagle nieobsadzone
    >
    > A.L.

    moze dziedziny ktorymi mieliby sie zajmowac ci ludzie sa za szerokie?
    mz to czesty blad pracodawcow ze daja ludziom za_szerokie dziedziny
    (tak mi przynajmniej na to wyglada) i tak szerokie dziedziny sa trudne
    do uciagniecia - nalezaloby moze dawac ludziom bardzo waskie dzialki
    (nawet smiesznie dla niektorych waskie dzialki)
    - do momentu az sami zglosza ze sie nudza i wolwliby porobic tez cos
    spoza tej waskiej dzialki? [pozatym firmy stawiaja chyba za malo na
    edukacje a nie wiem czy nie powinny dawac ludziom np papierow z kluczowa
    wiedza i z zaleceniami 'wykucia tego na blache']
    ja sie na to moglbym skarzyc na podstawie swoich doswiadczen - ledwie
    zdolam sie czegos jako tako ciezkimi bolami przyuczyc, wejsc gdzies
    tak do polowy po krzywej uczenia, to trzeba robic cos zupelnie innego
    i tak w kolko - tak ze dzis mam na koncie znajomosc z 10 roznych
    technologi ale kazda wybitnie po lebkach a zadnej naprawde
    gruntownie (no ale jak mowie ja jestem przykladem dosyc poczatkujacego
    programisty - a mimo ze jestem poczatkujacy to juz zmeczony)