  • 31. Data: 2010-03-31 15:00:59
    Temat: Re: ilosc pakietow / Mb
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dla ruchu portalowego możesz przyjąć jako dobre przybliżenie pakiety 1000
    > bajtowe (Output 5430000 bits/sec, 676 packets/sec)

    mam techniczne pojecie jak dziala siec. Poszukuje wszlkich danych
    statystycznych. Przyjmowanie danych teoretycznych nie poprawia wiarygodnosci
    opracowania, ktore tworze.

    dla onet.pl (strona glowna) srednia wynosi 604 bajty (z wszystkimi
    multimediami, DNSami, reklamami i innymi gownami).

    Icek

  • 32. Data: 2010-03-31 15:03:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dla ruchu portalowego możesz przyjąć jako dobre przybliżenie pakiety 1000

    taaaaaa

    po kilku kliknieciach po onecie srednia spada do 590 bajtow

    Icek

  • 33. Data: 2010-03-31 16:33:32
    Od: " " <m...@g...pl>

    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    > Poszukuje wszlkich danych
    > statystycznych. Przyjmowanie danych teoretycznych nie poprawia wiarygodnosci
    > opracowania, ktore tworze.
    To nie są dane teoretyczne - to realna statystyka z łączy portalu.
    Potrzebujesz dokładniejszych danych - napisz na prv.

  • 34. Data: 2010-03-31 17:13:01
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To nie są dane teoretyczne - to realna statystyka z łączy portalu.
    > Potrzebujesz dokładniejszych danych - napisz na prv.

    wszystkoc o masz mozesz poslac na i...@d...pl z informacja czy dane sa poufne
    czy chcesz bys pisany jako dostawca danych ;)

    Badania robie doglebne (na moje techncizne mozliwosci i czas) tylko po to
    aby material byl wiarygodny. A musze calosc oddac tuz po swietach.

    A z punktu widzenia end-usera kilkniecie w onet.pl generuje srednia na
    poziomie 604 bajtow ktora wraz z klikaniem spada. Nawet do 584 bajtow.

    Interesuje mnie wszystko co kazdy z tu obecnych moze mi przeslac ;)

    Icek

  • 35. Data: 2010-03-31 17:33:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " " <m...@g...pl> writes:

    > To nie są dane teoretyczne - to realna statystyka z łączy portalu.

    To chyba jakis bardzo maly portal. Obawiam sie tez, ze dosc
    niereprezentatywny.

    No i to sa dane w kierunku serwer->user, ogolna statystyka na pewno
    bedzie odmienna.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2010-03-31 18:03:24
    Od: " " <m...@g...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > To chyba jakis bardzo maly portal. Obawiam sie tez, ze dosc
    > niereprezentatywny.
    Jest to jeden z wielu linków - wybrałem go, bo akurat miał równe 0,5Gb/s

    > No i to sa dane w kierunku serwer->user, ogolna statystyka na pewno
    > bedzie odmienna.
    Ruch w drugą stronę jest znacznie mniejszy, a pakiety są krótsze.

  • 37. Data: 2010-03-31 19:00:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " " <m...@g...pl> writes:

    > Jest to jeden z wielu linków - wybrałem go, bo akurat miał równe 0,5Gb/s

    To cos pomieszales:

    Roznica dwoch rzedow wielkosci.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 38. Data: 2010-03-31 19:30:08
    Od: " " <m...@g...pl>

    > Roznica dwoch rzedow wielkosci.
    opss, wyraziłem się mało precyzyjnie. Ruch dobowy i miesięczny liczyłem z
    interfejsu na którym mam 95 percentyl na poziomie ok. 0,5Gb/s. Wielkość
    pakietów była liczona z innego interfejsu.

  • 39. Data: 2010-03-31 20:11:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " " <m...@g...pl> writes:

    > opss, wyraziłem się mało precyzyjnie. Ruch dobowy i miesięczny liczyłem z
    > interfejsu na którym mam 95 percentyl na poziomie ok. 0,5Gb/s. Wielkość
    > pakietów była liczona z innego interfejsu.

    A co rozumiesz pod pojeciem "95 percentyl na jakims poziomie"?
    Percentyle to raczej pojecie ze statystyki - masz 95% probek
    ruchu na interfejsie w zakresie <0, 500 Mb/s>?

    Podaj moze po prostu czas pomiaru (jakis dluzszy, np. doba, tydzien),
    ilosc pakietow oraz ilosc bajtow (x2, tzn. dla kazdego kierunku), na
    konkretnym interfejsie. Takie dane powinno dac sie latwo uzyskac
    z kazdego urzadzenia chyba?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 40. Data: 2010-03-31 23:06:35
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

> [...]
    > ilosc pakietow oraz ilosc bajtow (x2, tzn. dla kazdego kierunku), na
    > konkretnym interfejsie. Takie dane powinno dac sie latwo uzyskac

    no właśnie.
    vnstat polecam

    --
    pozdrawiam