    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ilosc pakietow / Mb
    Date: Wed, 31 Mar 2010 22:11:17 +0200

    " " <m...@g...pl> writes:

    > opss, wyraziłem się mało precyzyjnie. Ruch dobowy i miesięczny liczyłem z
    > interfejsu na którym mam 95 percentyl na poziomie ok. 0,5Gb/s. Wielkość
    > pakietów była liczona z innego interfejsu.

    A co rozumiesz pod pojeciem "95 percentyl na jakims poziomie"?
    Percentyle to raczej pojecie ze statystyki - masz 95% probek
    ruchu na interfejsie w zakresie <0, 500 Mb/s>?

    Podaj moze po prostu czas pomiaru (jakis dluzszy, np. doba, tydzien),
    ilosc pakietow oraz ilosc bajtow (x2, tzn. dla kazdego kierunku), na
    konkretnym interfejsie. Takie dane powinno dac sie latwo uzyskac
    z kazdego urzadzenia chyba?
    --
    Krzysztof Halasa