  • 41. Data: 2010-04-07 03:41:35
    Temat: Re: ilosc pakietow / Mb
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Icek wrote:

    > wlasnie dlatego te dane mi sa potrzebne. Odczytanie szybkosci i ilosci
    > pakietow z interfejsu to pikus a prawdziwe dane (nie wyliczenia z kosmosu
    > teoretyczne) maja dac swiadomosc tworcom ustawy, ze nie da sie tego logowac.

    dostales na priv staty z sieci w prowincjonalnym miasteczku gdzies w
    Polsce zet

    Można śmiało przyjąć (na podstawie rzeczywistych danych którymi
    dysponuję),że na każdego mieszkańca (nie abonenta) przypada jeden pakiet
    na sekunde, czyli klienci w pl generują ruch na poziomie ok.40mln
    pakietów na sekunde :)

  • 42. Data: 2010-04-07 03:50:08
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Takze dawno zauwazylem, ze politykom (i nie tylko) najlatwiej oszukac
    > dzieci. Cos w tym jest niestety.

    dzieci sie rowniez świetnie nadaja do manipulowania dorosłymi,bo nic
    tak nie działa jak argumentujące zasadność kolejnego ograniczenia
    prędkości do 30km/h wraz z fotoradarem jak zdjęcie dziecka potrąconego
    przez samochód w drodze do szkoły...

  • 43. Data: 2010-04-07 03:55:15
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Moze lepiej zamiast DoSowac, powinnismy wystawic swojego kandydata, tym
    > razem z prawdziwym np. technicznym wyksztalceniem, a w kazdym razie
    > z solidna wiedza i otwartym umyslem?

    technicy się średnio nadają do zarządzania

    > Mysle ze to wcale nie byloby nierealne - "internetowcy" nie stanowia
    > zadnego zagrozenia tego typu dla politykow, gdyz sie nie zjednoczyli,
    > ale gdyby to zrobili, ktoz by sie nam oparl?

    siła Internetu jest w jego rozproszeniu,dlatego pomsył lcamtufa wydaje
    mi się najbardziej sensowny

  • 44. Data: 2010-04-07 07:18:42
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    futszaK wrote:

    > technicy się średnio nadają do zarządzania

    Do rządzenia w obecnych czasach średnio nadają się osoby, które kierują
    się jedynie merytorycznymi przesłankami. Z Balcerowicza robi się non
    stop wroga publicznego. Obecnie wybory to nie walka programów, a wybory
    Miss World. Czasami następuje zmęczenie materiału i na krótką metę
    wywalani są z polityki najwięksi oszołomi.

    wer

  • 45. Data: 2010-04-07 20:58:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    futszaK <f...@g...com> writes:

    > technicy się średnio nadają do zarządzania

    Nie pisalem o technikach, a o osobach z m.in. otwartym umyslem. Tacy
    jednak zdecydowanie lepiej nadaja sie do zarzadzania niz politycy,
    ktorzy "nie maja zadnych umiejetnosci", poza takimi, ktore nie wnosza
    nic dobrego.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 46. Data: 2010-04-15 11:33:52
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-04-07 05:55, futszaK pisze:

    > technicy się średnio nadają do zarządzania

    A politycy w ogóle się nie nadają, co nie przeszkadza obsadzać nimi
    stanowiska zarządzające.