  • Data: 2010-06-25 13:34:03
    Temat: Re: ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Każdy swoje chwali. Jestem posiadaczem Escorta z 1996 roku z silnikiem
    > 1,6 16v. Jak się trochę pomęczysz i dłużej poszukasz, to za 4-5 tysięcy
    > znajdziesz ładną sztukę z silnikiem 1,6 16v albo np. gołym dieslem (bez
    > turbo i intercoolera - 60 koni). Rakieta to nie będzie, zwłaszcza to
    > drugie, ale dieselek nie spali Ci jakiś dużych ilości ropy. 1,6 16v jest
    > dość paliwożerne jak na swoją pojemność i moc. Oszczędne benzyniaki? 1,3
    > na monowtrysku? Ale tym raczej nie powyprzedzasz i większość jest
    > zarżniętych. 1,4 nie jedzie dużo lepiej niż 1,3 i nie pali wiele mniej niż
> [...]

    dwa escorty posiadałem

    1.8l 16v klima wspomaganie 5drzwi
    ładny był
    http://www.baborow.com/escort/
    pare fotek i archiwum aukcji
    byl tak zgnity ze remont kosztował mnie
    7tysięcy albo wiecej po 2 latach sprzedalem na szczescie duzo drozej do dzis
    jezdzi zadowolony facet, ale gnija jak cholera poszedl za 12tys gdzie cena
    rynkowa 4 lata temu byla ok 7k

    drugi rownie zadbany zostal do dzis ale nie byl remontowany rok 97r co roku
    tylko czyszczony i konserwowowany
    ruda bierze go jak cholera, w zeszlym roku progi byly robione nadkole i
    bagaznik
    garazowany od poczatku.

    nie polecilbym escortak, chyba ze po remoncie blacahrkism ale takim jak ja
    robilem :)