-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "brum" <b...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: ile może trwać reklamacja w ERZe?
Date: Fri, 11 Jun 2010 12:30:49 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <hut38p$ape$1@news.onet.pl>
References: <hur5aq$lpj$1@news.onet.pl>
Reply-To: "brum" <b...@o...eu>
NNTP-Posting-Host: gx.telekomns.pl
X-Trace: news.onet.pl 1276252249 11054 95.48.246.218 (11 Jun 2010 10:30:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 10:30:49 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Antivirus: avast! (VPS 100610-1, 2010-06-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:994857
[ ukryj nagłówki ]> _już_ dziś dostałem odp na reklamację z dnia 19.04 :] na obciążenie w
> Danii kosztami roamingu GPRS poza UE bagatela 4PLN/100kB zamiast
> 0,80/100kB :]
>
> najlepsze są dwa fragmenty
> (1) cyt.
> Dodatkowo oczywiście otrzymali Państwo zwrot kosztów połączeń
> internetowych wykonywanych w Danii...
>
> i tu zachodzi pytanie jakie "dodatkowo"??? to nie mają obowiązku oddać
> tego co ukradli?? <lol>
nie cytujesz calosci, ale z kontekstu wynika, ze oprocz roznicy w oplacie
oddaja Ci rowniez sama oplate (prawidlowa)
> Przepraszam gorąco za zaistniałą sytuację i mam nadzieję, że nie wpłynie
> ona negatywnie na naszą współpracę.
>
> hehehe, jakoś do nich nie dociera fakt, że uciekł od nich klient co miał
> ponad 200 kart przez właśnie taką _denną_ i _nieterminową_ obsługę
kiedys sie chwaliles, ze te 200 kart masz w przedplacie, wiec co sie dziwisz
?
gdyby to byl abonament, to mialbys dwoch "doradcow" i moze jeden z nich
bylby do rzeczy
> i smaczku dodaje fakt, że podobna reklamacja tylko na obciążenia za
> roaming GPRS w... Warszawie(!?) leży i pokrywa się pleśnią u nich i jakoś
> im sie nie spieszy, pewnie też "będą mieli nadzieję, że nie wpłynie
> negatywnie..." ;)
a tego to nie rozumiem
zarowna ta jak i powyzsza reklamacja sa przeterminowane, czyli roszczenia
difoltowo zostaly uznane
wiec o co sie rzucasz ?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=