-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "brum" <b...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: ile może trwać reklamacja w ERZe?
Date: Fri, 11 Jun 2010 12:30:49 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <hut38p$ape$1@news.onet.pl>
References: <hur5aq$lpj$1@news.onet.pl>
Reply-To: "brum" <b...@o...eu>
NNTP-Posting-Host: gx.telekomns.pl
X-Trace: news.onet.pl 1276252249 11054 95.48.246.218 (11 Jun 2010 10:30:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 10:30:49 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Antivirus: avast! (VPS 100610-1, 2010-06-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:994857
[ ukryj nagłówki ]> _już_ dziś dostałem odp na reklamację z dnia 19.04 :] na obciążenie w
> Danii kosztami roamingu GPRS poza UE bagatela 4PLN/100kB zamiast
> 0,80/100kB :]
>
> najlepsze są dwa fragmenty
> (1) cyt.
> Dodatkowo oczywiście otrzymali Państwo zwrot kosztów połączeń
> internetowych wykonywanych w Danii...
>
> i tu zachodzi pytanie jakie "dodatkowo"??? to nie mają obowiązku oddać
> tego co ukradli?? <lol>
nie cytujesz calosci, ale z kontekstu wynika, ze oprocz roznicy w oplacie
oddaja Ci rowniez sama oplate (prawidlowa)
> Przepraszam gorąco za zaistniałą sytuację i mam nadzieję, że nie wpłynie
> ona negatywnie na naszą współpracę.
>
> hehehe, jakoś do nich nie dociera fakt, że uciekł od nich klient co miał
> ponad 200 kart przez właśnie taką _denną_ i _nieterminową_ obsługę
kiedys sie chwaliles, ze te 200 kart masz w przedplacie, wiec co sie dziwisz
?
gdyby to byl abonament, to mialbys dwoch "doradcow" i moze jeden z nich
bylby do rzeczy
> i smaczku dodaje fakt, że podobna reklamacja tylko na obciążenia za
> roaming GPRS w... Warszawie(!?) leży i pokrywa się pleśnią u nich i jakoś
> im sie nie spieszy, pewnie też "będą mieli nadzieję, że nie wpłynie
> negatywnie..." ;)
a tego to nie rozumiem
zarowna ta jak i powyzsza reklamacja sa przeterminowane, czyli roszczenia
difoltowo zostaly uznane
wiec o co sie rzucasz ?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
- Program do SMS
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=