-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: ile auto może spalić
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <7...@g...com>
<paodhs$1p3$1@node1.news.atman.pl>
<1qlu6iwv79i1d$.uc7i8qgn18we$.dlg@40tude.net>
<papp3n$hgq$1@node2.news.atman.pl>
Date: Sat, 14 Apr 2018 02:33:58 +0200
Message-ID: <188g778b3vmhx.r5akhp7qpw3m$.dlg@40tude.net>
Lines: 63
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.40.32
X-Trace: 1523666045 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31353 89.64.40.32:26650
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3697
X-Received-Body-CRC: 1077889890
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628973
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 13 Apr 2018 10:17:57 +0200, Lewis napisał(a):
> W dniu 2018-04-13 o 02:01, Tomasz Pyra pisze:
>
>>> Chyba że silnik ma wymagania wyższe niż
>>> technologiczna możliwość wydajności wtryskiwaczy gazowych.
>>
>> Nie ma takiego silnika ;)
>
> Mam 2.5T 472KM 580Nm z 4 cylindrów czyli cirka 120KM z cylindra przy
> doładowaniu w okolicach 2barów no i tu raz że nie ma miejsca na 3
> wtryski na cylinder by szły max PWM 80% a druga sprawa reduktory też
> mogły się obrazić za takie nadciśnienie ;)
Widziałem już instalacje z 2 wtryskiwaczami razy 6 cylindrów, to i 3x4
pewnie też by się upchało na dłuższych wężykach.
A reduktor to nie wiem - w sumie reduktorowi wydaje się łatwiej obniżać
ciśnienie z bezwzględnych kilkunastu-kilkudziesięciu bar na 3bar niż na
1bar. On pracuje na różnicy ciśnienień.
Swoją drogą to nie rozumiem dlaczego LPG pracują na tak małych
nadciśnieniach - rzędu 1.2bar ponad ciśnienie w kolektorze. Wtrysk benzyny
zazwyczaj 3-4bar.
>> Co ciekawe - w dawnych czasach dla LPG montowało się urządzenia
>> przyspieszające zapłon (w praktyce po prostu opóźniające go o prawie całą
>> fazę).
>> Ale od kiedy auta się mocniej skomputeryzowały, to już się raczej tego nie
>> dotyka.
>> Niektóre ECU potrafią same wyczuć czujnikiem spalania stukowego, że zapłon
>> należy przyspieszyć przy wyższej liczbie oktanowej, a niektóre tak jak
>> piszesz - warto o kilka stopni przeprogramować.
>
> Piggy back z powodzeniem stosuje się nadal i całkiem dobrze to działa ;)
No ale właśnie zastanawia mnie dlaczego obecnie jednak dość rzadko.
O ile stare instalacje gen I-II do samochodów z elektronicznym zapłonem,
prawie zawsze miały przyspieszacz zapłonu osobno.
A dziś w takich typowych zestawach do montażu - rzecz prawie niespotykana.
>>> Ilu gazowników używa sondy AFR do strojenia LPG? Aż w końcu
>>> ilu gazowników ma jakiekolwiek pojęcie o tym co robi...
>>
>> Tu jest jedna racja którą powiedział RadoslawF - ludzie gaz montują z
>> biedy, a nie bogactwa i bardzo istotna dla większości klientów jest cena
>> instalacji.
>> Gazownik, nawet jeśli byłby w stanie to zrobić dobrze, to po prostu nie ma
>> czasu na strojenie.
>> On ma jeden dzień na zrobienie wszystkiego - od wlewu gazu, przez zbiornik,
>> przewody, po wiercenie kolektorów.
>> Strojenie robi komputer gazu sam w ramach autoadaptacji, na testowym
>> przejeździe wokół warsztatu i tyle.
>>
>
> Dlatego trzeba skupić się na porządnej robocie a januszy gonić wpizdu
No ale to się nie uda.
90% klientów obdzwoni wszystkie zakłady w województwie żeby znaleźć ten co
mu el-pe-gie zamontuje za 1900zł.
Na najgorszym reduktorze który będzie trzeba regulować przy każdej zmianie
pogody, na najgorszych wtryskiwaczach i wszystkim najgorszym - byle taniej.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.18 08:49 Lewis
- 14.04.18 09:02 Lewis
- 14.04.18 11:50 Shrek
- 14.04.18 12:01 Lewis
- 14.04.18 12:09 Shrek
- 14.04.18 12:21 Lewis
- 14.04.18 12:27 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=