eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaif Uwe > Ux { Uwy = 5V } else {Uwy = 0V} - jaki uklad scalony? › Re: if Uwe > Ux { Uwy = 5V } else {Uwy = 0V} - jaki uklad scalony?
    From: gomader <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: if Uwe > Ux { Uwy = 5V } else {Uwy = 0V} - jaki uklad scalony?
    Date: Sat, 09 Apr 2011 10:23:20 +0200

    On 04/09/2011 09:18 AM, Desoft wrote:

    > I jak dasz trzy MOSFETy to będzie trzy razy oszczędniejsze??????

    > Proponowany mosfet pracuje jako stabilizator LDO. Nic nie przełącza.

    a co powiesz na zastosowanie zarowno mosfeta jak i przekaznika?
    mosfet tracilby energie tylko na czas 15ms (czas przelaczania
    przekaznika) jedyna wada to cewka przekaznika pobierajaca prad, ale
    mysle ze nie bylo by problemu ze znalezieniem jakiegos wolniejszego
    przekaznika ale za to z malym pradem i napieciem ...

    takie rozwiazanie mogloby sie cechowac nawet 99% sprawnoscia ...
    (nieliczac zasilacza i ladowarki)

    nie przesadzajmy