eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz, › Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    From: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz,pl.regionalne.krakow
    Subject: Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    Date: Wed, 17 Oct 2012 22:42:27 +0200

    Marek Dyjor wrote:

    > najgłupsze są sterowane, które się włączają nie koniecznie w najlepszym do
    > włączania sie do ruchu momencie, najbardziej debilne jednak jest
    > wyłączanie strzałki na chwile przed zapaleniem zielonego światła.

    Najgłupsze to jest dawanie zielonej strzałki warunkowej tam, gdzie ma się
    pierwszeństwo bezwarunkowe, czyli przyzwyczajanie do tego, że zielona
    strzałka jest bezwarunkowa. W podświadomości to zostaje.

    Od zawsze byłem przeciwnikiem robienia strzałki, która w ogóle nie odróżnia
    się graficznie od tej bezwarunkowej, a do tego czasem daje bezwarunkowe
    pierwszeństwo. Ona powinna być wyraźnie inna np. żółta, albo migająca.