eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
  • Data: 2012-10-20 17:51:47
    Temat: Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co w tej kwestii zmienia krótkotrwałe (o ile jest krótkotrwałe)
    > wyłączenie strzałki, skoro samochody *i tak* "muszą" się zatrzymać?
    > (znaczy "powinny w rozumieniu prawa").

    To że muszą się zatrzymać jest takim samym idiotyzmem jak to że strzałka
    gaśnie zawsze gdy nadawany jest sygnał żółty i żółty z czerwonym.

    > Fakt (o czas zgaśnięcia strzałki), wcale nie twierdzę że w tym
    > jest jakaś logika.
    > Ale argument o "zatrzymaniu samochodów" jest chybiony, skoro
    > i tak się zatrzymują.

    W praktyce się nie zatrzymują przed świecącą strzałką bo ten przepis
    jest martwy. Do tego przepisu stosują się tylko samochody z L na dachu.
    Za to gdy strzałka zgaśnie to auta się zatrzymują więc w praktyce choć
    mogły by jechać to zatrzymują się tylko po to aby po sekundzie ruszyć.

    > Objaśnij proszę co masz na myśli, bo nie załapałem.
    > Może masz na myśli konkretny przypadek, niekoniecznie znany w całej
    > Polsce.

    Zieloną strzałkę można stosować tylko w sytuacjach "gdy nie następuje
    kolizja z innymi uczestnikami ruchu".

    Uczestnik ruchu: Pieszy, kierujący, a także inne osoby przebywające w
    pojeździe lub na pojeździe znajdującym się na drodze.