  • 111. Data: 2010-09-20 15:42:21
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-09-2010 o 00:04:22 spryciasz <n...@a...ee> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Tiaa i dlatego, mimo tego UKE że obniża MTR do Playa to Wielka Trójca
    > trzyma stawkę i wspólnie z nami biadoli jak to jest źle, że do Play
    > drożej
    > i jaki to Play jest be. Po niektórych wypowiedziach widać, że sztuczka
    > marketingowa się udała, wyprane co trzeba, gratuluje udanej kampanii.
    >

    > Z tą Trójcą to możesz iść pod krzyż.
    > Operatorzy wirtualni i stacjonarni też się zmówili? Wszystko przeciw
    > biednemu Plejowi...

    Nie rozumiesz, ale nie szkodzi.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 112. Data: 2010-09-20 15:43:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-09-2010 o 00:14:13 spryciasz <n...@a...ee> napisał(a):

    > wiadomości news:i754g6$vs4$1@news.onet.pl...

    > Przecież ten pajac

    dobra, dosyć szczekania :)

    plonk

  • 113. Data: 2010-09-20 17:00:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    spryciasz pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No miażdżysz i popisałeś się niczym łysy uderzający grzywką o parapet.
    w tym kontekscie - masz racje, jednak dostałeś odpowiedź na _swoje_
    pytanie. Asymetria - jak najbardziej.

    > Primo podałem link do oficjalnej strony, a nie jakiś mały serwis,
    a co za różnica? w małym serwisie ceny są przekłamane?
    > secundo: mówimy o pozycji w cenniku typu:
    > stacjonarki, własna sieć, inne sieci komórkowe, *trefne sieci komórkowe
    > nikogo nie dziwi, że dzwoniąc ze swojej sieci do obcych jest różna
    > stawka, ale ta stawka do każdego z tych innych jest taka sama,
    > rozumiesz?
    tak, teraz tak.

    > A w Polsce mamy coś takiego:
    > -połączenia do stacjonarnych
    > -połączenia we własnej sieci
    > -połączenia komórkowe
    > -Play i inne nieprzystosowane g...a
    > i to jest chore

    tak to jest chore. Wyleczmy To wirtualnie. Zastanówmy sie do było gdyby
    był brak asymetrii, z której korzysta Play i W3. oczywiście W3 traci
    zyski z tych rozmów, które wykonują ich abonenci do Playa. Play ma
    ceny.... 3 razy wyższe? za co niby mają stawiać nadajniki i "dawać"
    minute za kazde 2 przychodzące? Ciebie to teraz nie interesuje, ale UKE
    wybrał taki chory system bo inne były by jeszcze bardziej chore.

    ToMasz

  • 114. Data: 2010-09-20 17:24:56
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Proponuję odświeżyć wiadomości: www.mobile.pl

  • 115. Data: 2010-09-22 01:42:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Sep 2010 13:27:28 +0200, ALEX wrote:

    >Ja się nie pytam czy jest analogia tylko czy system jest zdrowy?

    Pod wzgledem antymonopolowym jest bardzo zdrowy.
    Z punktu widzenia klienta ma pare wad.

    >A myślisz że asymetryczny MTR wziął się z powietrza? A Streżyńska
    >losowała stawki na ruletce? Tak samo było jak W3.1, W3.2 i W3.3
    >wchodziły na rynek, to aby Tepsa nie zjadła ich na śniadanie, dostali
    >ułatwienie od poprzednika UKE -> asymetryczny MTR.

    Z tym ze nie od razu, a potem nastapilo pare ciekawostek.
    Np bardzo wysokie ceny rozmow ze stacjonarnych na komorki -
    przy czym uzasadnione rownie wysokim MTR.

    J.

  • 116. Data: 2010-09-22 01:50:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Sep 2010 00:02:16 +0200, spryciasz wrote:
    >A co to w ogóle jest, że do jednej sieci, pracującej w tej samej
    >technologii co inne obowiązuje specjalna stawka?
    >Istnieje jeszcze jakiś kraj na świecie z takim absurdem, czy znowu tylko
    >w Polsce? Nawet w Mozambiku i w Papui-Nowej Gwinei chyba nic takiego by
    >nie wymyślili!!

    Tam byc moze nie, ale w EU wymyslili.
    Ot - forma dotowania, z korzyscia dla klienta, bo przypomnij sobie ile
    placilismy przed Play.

    I nie tylko - moze to calkiem dobry pomysl zeby uzytkownicy mieli
    opcje "dzwonie tanio, odbieram drogo". I nie tylko u jednego operatora
    - u wszystkich. Tylko z forma jakiejs zapowiedzi u dzwoniacych "bedzie
    drozej".

    J.

  • 117. Data: 2010-09-22 05:31:11
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 22-09-10 3:42, J.F. pisze:

    > Pod wzgledem antymonopolowym jest bardzo zdrowy.
    > Z punktu widzenia klienta ma pare wad.

    Zaraz by się podniósł wrzask: "powinno być ostrzeżenie że za tę rozmowę
    płacisz" itd.

    --
    ALEX Templar

  • 118. Data: 2010-09-22 05:34:09
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 22-09-10 3:50, J.F. pisze:

> [...]
    > opcje "dzwonie tanio, odbieram drogo". I nie tylko u jednego operatora
    > - u wszystkich. Tylko z forma jakiejs zapowiedzi u dzwoniacych "bedzie

    Taa, a największy interes będzie miała, w tym informowaniu, sieć
    docelowa :-P

    --
    ALEX Templar

  • 119. Data: 2010-09-22 06:20:02
    Temat: Re: ich habe play dla firm
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To znaczy?

    -----

    > natomiast przez przypadek znalazłem pewną promocje która mocno przemawia na
    korzyść Play

  • 120. Data: 2010-09-22 19:03:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Sep 2010 23:39:13 +0200, Piotr M wrote:

> [...]
    >i jaki to Play jest be. Po niektórych wypowiedziach widać, że sztuczka
    >marketingowa się udała, wyprane co trzeba, gratuluje udanej kampanii.

    No wiesz - patrzac w ich cenniki to do Play jest sporo drozej i np ja
    nie chce narazac dzwoniacych do mnie na takie koszty.

    A dalej to niech sie Play stara - niech molestuje razem z UKE o zmiane
    cennikow, skoro znaczaca obnizyl MTR i az tak drogo nie jest
    uzasadnione.
    Historyznie patrzac to jednak dal im pretekst do takich cen.

    J.