    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: isz habe plej dla firm
    Date: Mon, 20 Sep 2010 19:00:58 +0200

    spryciasz pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No miażdżysz i popisałeś się niczym łysy uderzający grzywką o parapet.
    w tym kontekscie - masz racje, jednak dostałeś odpowiedź na _swoje_
    pytanie. Asymetria - jak najbardziej.

    > Primo podałem link do oficjalnej strony, a nie jakiś mały serwis,
    a co za różnica? w małym serwisie ceny są przekłamane?
    > secundo: mówimy o pozycji w cenniku typu:
    > stacjonarki, własna sieć, inne sieci komórkowe, *trefne sieci komórkowe
    > nikogo nie dziwi, że dzwoniąc ze swojej sieci do obcych jest różna
    > stawka, ale ta stawka do każdego z tych innych jest taka sama,
    > rozumiesz?
    tak, teraz tak.

    > A w Polsce mamy coś takiego:
    > -połączenia do stacjonarnych
    > -połączenia we własnej sieci
    > -połączenia komórkowe
    > -Play i inne nieprzystosowane g...a
    > i to jest chore

    tak to jest chore. Wyleczmy To wirtualnie. Zastanówmy sie do było gdyby
    był brak asymetrii, z której korzysta Play i W3. oczywiście W3 traci
    zyski z tych rozmów, które wykonują ich abonenci do Playa. Play ma
    ceny.... 3 razy wyższe? za co niby mają stawiać nadajniki i "dawać"
    minute za kazde 2 przychodzące? Ciebie to teraz nie interesuje, ale UKE
    wybrał taki chory system bo inne były by jeszcze bardziej chore.

    ToMasz