  • 61. Data: 2010-01-21 20:47:52
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]>

    > Po raz kolejny - to operator dostarczył modem, za który została wniesiona
    > opłata i jest to w umowie.
    > To nie był iPlus jako usługa dodana tylko świadczenie usługi wraz z
    > dostarczonym sprzętem, który tą usługę ma gwarantować.
    >
    > Jeżeli umowa by była tylko na samą kartę SIM iPlus to tak, wolny rynek.
    > Ale tak nie było!
    > On nie kupował SimData tylko podpisał umowę na iPlus wraz z modemem!!!
    > Zrozum to w końcu!

    Dokładnie o to chodzi. Klient korzysta z jednej promocji "usługa+sprzęt" a
    nie z dwóch.

  • 62. Data: 2010-01-21 21:00:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

    > Dokładnie o to chodzi. Klient korzysta z jednej promocji "usługa+sprzęt" a
    > nie z dwóch.

    Nie tak. Klient korzysta z wysokiego rabatu na sprzet w zamian za
    czasowe zobowiazanie do korzystania z uslugi...

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.

  • 63. Data: 2010-01-21 23:20:24
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

    > Oczywiście, że do producenta.
    > Dokładnie taki temat przerabiałem ze słynnym modelem Ericssona T65.
    > Wówczas będąc klientem Plus'a pisałem maile do Ericsson Polska i to oni
    > podejmowali decyzję co do toku sprawy. Salon Plus'a jedynie był
    > pośrednikiem pomiędzy serwisem, a mną.

    Weź nie świruj. Plus jest organizatorem promocji.

  • 64. Data: 2010-01-21 23:24:55
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Uzywam iplusow od dawna, wiem co pisze ;)

    Chyba tych za złotówkę. Weź sobie router Option GlobeSurfer i spróbuj
    zastąpić komóreczką na druciczku.

  • 65. Data: 2010-01-21 23:28:43
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]>

    > Kabelka nawet nie potrzeba, można wygodniej po BlueTooth.
    > Pozostaje tylko kwestia ciągłego ładowania baterii.

    I uważasz, że zastąpiłeś np router Option GlobeSurfer ?

  • 66. Data: 2010-01-21 23:36:50
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]>

    > Modem można zastąpić komórką ale nie każdy tak chce.

    Jeszcze raz napiszę, że zastąpić można modem za złotówkę ale routera Option
    GlobeSurfer, który Plus oferuje w promocjach, nie tylko nie zastąpisz
    komórką, ale nawet nie znajdziesz innego routera o podobnych możliwościach.

  • 67. Data: 2010-01-21 23:41:14
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > O ile pamietam to rozwazamy sprawe taka, ze modem usb ulegl uszkodzeniu,
    > operator zabral go celem wyslania do serwisu i w jego miejsce
    > zaproponowal inny, ale nie usb tylko pcmcia, tu jednak okazalo sie, ze
    > urzadzenie, w ktorym mialby on byc uzywany nie ma takiego gniazda? Wiec
    > trzeba np bylo poprosic o aparat telefoniczny ktory moze pracowac jako
    > modem zastepczy etc ;)

    To chyba drugi egzemplarz tego samego modemu gwarantuje o ile go nie trzeba
    skonfigurować

  • 68. Data: 2010-01-21 23:43:34
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Osobiscie, gdybym mogl kupic samemu modem zastepczy za 30 zl to nie
    > zawracalbym sobie glowy proszeniem sie u operatora o zastepnik ;)

    A brałbyś go w promocji ???

  • 69. Data: 2010-01-21 23:56:13
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm>

    > Nie dziala, bo urzadzneie ktore zostalo kupione nie dziala. Co ma do tego
    > operator? Modem nie jest dzierzawiony tylko kupiony i od dnia transakcji
    > operator odpowiada za wady sprzetu zgodnie z warunkami gwarancji/rekojmi.

    Nie ma znaczenia czy został kupiony czy jest dzierżawiony. W przypadku
    dzierżawy organizator promocji też mógłby Ci powiedzieć: no zepsuł się, musi
    Pan sobie radzić sam. Nie musi wiązać dzierżawy ze świadczeniem usługi.

    > Mylisz pojecia. Operator udzielil upustu w wysokosci 99% procent ceny
    > urzadzenia dlatego ze kupujacy wykupil rowniez usluge. Nikt nie zmuszal do
    > kupienia modemu.

    Nie dociera do Ciebie, że to JEDNA promocja: "usługa+sprzęt" ?! Promocja
    "usługa" (bez sprzętu) jest zupełnie INNĄ ofertą.

    > Czyli ktos podpisuje umowe o wartosci 2000 zl zeby dostac modem o wartosci
    > 300 zl???Powiem krotko - idiota.

    ???

    > A nie mowilem, ze jestes idiota?

    Może dlatego nie mówiłeś, że same jesteś idiotą ?

    > Znam kilka osob ktore korzystaja z mobilnego internetu bez kupowania
    > modemu od operatora, zreszta sam tez mam blueconnect bez "promocji na
    > modem".

    Pierdoły, po prostu nie wiesz o czym mowa. Nie ma znaczenia, że można wybrać
    coś innego. Istotne jest, że można wybrać właśnie to. I z tym jest problem a
    nie z czymś innym. Ale ... jak wyżej

  • 70. Data: 2010-01-22 00:02:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 00:36:50 +0100, op23 napisał(a):

> [...]
    > GlobeSurfer, który Plus oferuje w promocjach, nie tylko nie zastąpisz
    > komórką, ale nawet nie znajdziesz innego routera o podobnych możliwościach.

    a niby to czemu? miałem już conajmniej cztery telefony które z powodzeniem
    go zastąpią. A nawet będą od niego sporo lepsze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel