eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus - zepsuty modemRe: iPlus - zepsuty modem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "op23" <o...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPlus - zepsuty modem
    Date: Fri, 22 Jan 2010 00:20:24 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <hjapjp$l48$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <hj505k$lki$1@sunflower.man.poznan.pl> <hj5egh$h8u$1@achot.icm.edu.pl>
    <hj6bjf$has$1@news.onet.pl> <1878024550$20100120123513@thezas>
    <hhl6bxh1n6s4$.dlg@lepper.institute.com>
    <5920730973$20100120150630@thezas> <hj72vu$p59$1@news.onet.pl>
    <8475342745$20100120164659@thezas>
    <fklsmsuyui6v$.dlg@lepper.institute.com>
    <5737880832$20100120182700@thezas>
    <hj92eo$kom$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <6074762725$20100121122423@thezas> <hj9pi6$2vp$1@inews.gazeta.pl>
    <2219124592$20100121171832@thezas> <hja35g$2vp$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-232-55.static.gprsbal.plusgsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1264118201 21640 87.251.232.55 (21 Jan 2010 23:56:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jan 2010 23:56:41 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hja35g$2vp$2@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987758
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

    >
    >> Podam Ci na przykładzie modemu CDMA, przypadek z iPlus to ma kolega.
    >> Producent modemu to firma AxessTel w USA ale modem wyprodukowany w
    >> Chinach.
    >> I tam żale wylewać? Ty byś swoje żale tam wylewał?
    >> Jeżeli tak to życzę powodzenia w wyegzekwowaniu naprawy gwarancyjnej.
    >
    > Oczywiście, że do producenta.
    > Dokładnie taki temat przerabiałem ze słynnym modelem Ericssona T65.
    > Wówczas będąc klientem Plus'a pisałem maile do Ericsson Polska i to oni
    > podejmowali decyzję co do toku sprawy. Salon Plus'a jedynie był
    > pośrednikiem pomiędzy serwisem, a mną.

    Weź nie świruj. Plus jest organizatorem promocji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: