-
21. Data: 2010-01-20 15:42:33
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
Waldek Godel pisze:
> Przy czym należy się cena modemu a nie cena promocyjna,
To jeszcze powiedz z czego to wynika?
Zwrot gotówki realizowany jest na podstawie paragonu wystawionego w
chwili zakupu, a nie ceny rynkowej/katalogowej sprzętu.
Skoro klient kupił za 1zł to dostanie 1zł. Jeśli chce dostać całą
wartość musi kupić "poza promocją" za pełną wartość.
--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027
-
22. Data: 2010-01-20 15:42:35
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
Cześć Waldek !
W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 15:16:16, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Waldek Godel n...@o...info, news:kz2f1g5it9m9$.dlg@lepper.institute.com
> Ależ usługa jest jak najbardziej realizowana, tylko Twój sprzęt się zepsuł
Zepsuł i został zagubiony czy raczej skradziony po oddaniu do punktu Plusa.
Umowa była na firmę kolegi!!!
Co prawda korzysta czasami przez komórkę ale dla niego nie jest to wygodne.
Firma jego jest pozbawiona dostępu do Neta przez to, że operator prawie pół
roku dosłownie ściemnia z modemem oddanym do naprawy.
Mieszkamy w takiej "dziurze", że nie ma tu nic poza dostępem powiedzmy
komórkowym. WiFi, WiMax, Tepsa itp... Nic takiego tu nie ma. No jest TPSA
ale jak chcesz Net to ewentualnie pakiet 40h za 60zł. (max 56kbit)
>> Ja w takim wypadku rozwiązuję umowę tak samo jakby operator ze mną rozwiązał
>> umowę gdybym nie wywiązywał się ze swoich obowiązków czyli nie wnosił opłat.
> I płacisz karę umowną za zerwanie umowy, tak jak się na to zgodziłeś
> podpisując tą umowę
Nie ja płacę tylko operator może jeszcze zapłacić bo to on się nie
wywiązuje z umowy.
To jest właśnie takie podejście jak każdy trzęsie gaciami, woli płacić za
coś czego nie otrzymuje, tak dla świętego spokoju.
--
Hej!
TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
- Cały ciężar utrzymania chłopa w Egipcie spadał na barki kobiet. -
-
23. Data: 2010-01-20 15:55:04
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Waldek Godel napisał(a):
>> Gwarancja mowi to co jest napisane w warunkach gwarancji.
> No brawo. A praktycznie wszystkie gwarancje zaczynają się od: "xxxxxx
> gwarantuje prawidłowe działanie sprzętu w okresie xx miesięcy od daty
> zakupu..."
> gdzie xxxxxx jest nazwą gwaranta.
> Oczywiście kwestia co jest dalej - na pewno jest mowa o naprawach i co się
> dzieje w przypadku kiedy naprawa nie może zostać dokonana. Powinno być tez
> powiedziane ile ta naprawa może trwać.
Moim zdaniem nalezy czytac cala tresc a nie zdanie, od ktorego ona sie
zaczyna.
j.
--
ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.
Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
(kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)
-
24. Data: 2010-01-20 16:05:29
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 20 Jan 2010 16:42:31 +0100, TZ napisał(a):
> Czy uważasz, że po oddaniu sprzętu do naprawy może ona trwać w
> nieskończoność?
Nie, powinna trwać nie dłużej niż określono w warunkach gwarancji.
> A co napiszesz w podanym przeze mnie przykładzie z CDMA?
> Jak na razie problemów z tym nie mam.
Nic. Jak Ci się zepsuje auto na gwarancji i nie będziesz mógł dojechac do
pracy, to importer ma Ci zapłacić pensje za czas naprawy?
> Wysyłam/zanoszę wypowiedzenie i przestaję płacić.
>
Operator mówi "proszę bardzo, jak Pan sobie życzy" i nalicza karę umowną.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"
-
25. Data: 2010-01-20 16:07:26
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 20 Jan 2010 16:42:35 +0100, TZ napisał(a):
> Zepsuł i został zagubiony czy raczej skradziony po oddaniu do punktu Plusa.
> Umowa była na firmę kolegi!!!
Złóż reklamację i domagaj się zwrotu abonamentu za brak możliwości
korzystania z usługi na skutek zaniedbania serwisu.
> Nie ja płacę tylko operator może jeszcze zapłacić bo to on się nie
> wywiązuje z umowy.
Operator się wywiązuje - sieć jest wciąż dostępna
> To jest właśnie takie podejście jak każdy trzęsie gaciami, woli płacić za
> coś czego nie otrzymuje, tak dla świętego spokoju.
nie, twoje podejscie mąci ludziom w głowie, przez co robią durne awantury w
serwisach, zamiast zgodnie z prawem dochodzić swoich praw.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"
-
26. Data: 2010-01-20 16:07:48
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia 20 Jan 2010 16:55:04 +0100, januszek napisał(a):
> Moim zdaniem nalezy czytac cala tresc a nie zdanie, od ktorego ona sie
> zaczyna.
Święte słowa. Brawo ten pan.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"
-
27. Data: 2010-01-20 16:10:50
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 20 Jan 2010 16:42:33 +0100, Flo napisał(a):
> To jeszcze powiedz z czego to wynika?
> Zwrot gotówki realizowany jest na podstawie paragonu wystawionego w
> chwili zakupu, a nie ceny rynkowej/katalogowej sprzętu.
>
> Skoro klient kupił za 1zł to dostanie 1zł. Jeśli chce dostać całą
> wartość musi kupić "poza promocją" za pełną wartość.
W umowie jest to bardzo dokładnie zapisane. Czasem w regulaminie promocji.
Musi byc, bo jest to podstawą naliczenia kary umownej - zgodnie z prawem
telekomunikacyjnym kara nie może być wyższa niż upust który otrzymał
klient. Stąd też regulaminy promocji i załączniki do umowy zawierają
wyszczególnienie - ceny bez promocji i ceny w promocji.
Klient płaci złotówkę, bo poprzez równoczesne zawarcie umowy na czas
określony zyskał uprawnienie do upustu równego cena bez promocji minus cena
w promocji.
Skoro zwraca sam sprzęt, a umowa pozostaje ważna, powinien otrzymać zwrot
ceny niepromocyjnej.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"
-
28. Data: 2010-01-20 17:02:31
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
Cześć Waldek !
W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 17:05:29, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Waldek Godel n...@o...info, news:fklsmsuyui6v$.dlg@lepper.institute.com
>> Czy uważasz, że po oddaniu sprzętu do naprawy może ona trwać w
>> nieskończoność?
>
> Nie, powinna trwać nie dłużej niż określono w warunkach gwarancji.
A jeżeli trawa, trwa i trwa i nic z tego nie wynika to co wtedy? Nadal
płacić, płacić i płacić?
>> A co napiszesz w podanym przeze mnie przykładzie z CDMA?
>> Jak na razie problemów z tym nie mam.
> Nic. Jak Ci się zepsuje auto na gwarancji i nie będziesz mógł dojechac do
> pracy, to importer ma Ci zapłacić pensje za czas naprawy?
Czy z importerem aut masz zawartą umowę na świadczenie jakichkolwiek usług
poza serwisem gwarancyjnym dotyczącym naprawy auta?
Czy importer gwarantuje Ci bez-wypadkowość i nieśmiertelność w aucie?
Jeżeli podpisuję umowę z operatorem na świadczenie usług to chcę by ów
operator się z tego wywiązywał w czasie trwania umowy.
Jeżeli operator nie może tego zapewnić to nie powinien zawierać i zmuszać(!)
do umowy terminowej tylko zawrzeć zwykłą umowę, którą każda ze stron może
wypowiedzieć w dowolnym czasie.
>> Wysyłam/zanoszę wypowiedzenie i przestaję płacić.
>>
> Operator mówi "proszę bardzo, jak Pan sobie życzy" i nalicza karę umowną.
I sprawa trafi do sądu.
Bo ja na pewno nie będę nigdy płacił za usługi, których nie otrzymuję.
Patrz Net z TV kablowej, jeden kolega podał tu przykład.
BTW.
Podobną sytuację maiłem z T(r)ele2.
Dowiedziałem się o tym od windykacji. Ot tak po prostu sobie chcieli znaleźć
frajera by płacił bo dorwali jego dane.
--
Hej!
TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
- Cesarz Klaudiusz był nieśmiały, wiec nie odważył się zabić swojej żony. -
-
29. Data: 2010-01-20 17:23:58
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
Cześć Waldek !
W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 17:07:26, napisałeś na temat: "iPlus -
zepsuty modem"
Waldek Godel n...@o...info, news:e4ay6rbrtoiu.dlg@lepper.institute.com
>> Zepsuł i został zagubiony czy raczej skradziony po oddaniu do punktu Plusa.
>> Umowa była na firmę kolegi!!!
> Złóż reklamację i domagaj się zwrotu abonamentu za brak możliwości
> korzystania z usługi na skutek zaniedbania serwisu.
Tak mnie tylko rozśmieszasz czy co? ;-)))
Myślisz, że nie było interwencji?!
To nie moja sprawa tylko kolegi.
>> Nie ja płacę tylko operator może jeszcze zapłacić bo to on się nie
>> wywiązuje z umowy.
> Operator się wywiązuje - sieć jest wciąż dostępna
Ale sprzęt jaki operator dostarczył do świadczenia usługi, co jest w umowie
już nie jest dostępny, nie jest sprawny i op nie potrafi temu zaradzić.
>> To jest właśnie takie podejście jak każdy trzęsie gaciami, woli płacić za
>> coś czego nie otrzymuje, tak dla świętego spokoju.
> nie, twoje podejscie mąci ludziom w głowie, przez co robią durne awantury w
> serwisach, zamiast zgodnie z prawem dochodzić swoich praw.
Nikt nie robi awantury w serwisach bo nawet nie wie do jakiego serwisu ten
sprzęt został oddany, bo został oddany do punktu Plusa.
OK, twoje podejście jest takie aby tylko płacić i nie burzyć fantastycznej
i różowej rzeczywistości ale tylko rzeczywistości opów.
twoje Doradztwo polega na tym aby nadal płacić i by czasem nic i za nic nie
mieć pretensji do opa. Ewentualnie do samego siebie bo się podpisało umowę
do której nikt nie zmuszał.
Po prostu życzę ci takiego przypadku i byś płacił przez rok za net, którego
w żaden sposób mieć nie będziesz mógł to wtedy koleżko może sobie
uświadomisz w czym jest rzecz.
--
Hej!
TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
- Stułbia rozmnaża się przez fikanie koziołków. -
-
30. Data: 2010-01-20 17:33:52
Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 20 Jan 2010 18:02:31 +0100, TZ napisał(a):
> A jeżeli trawa, trwa i trwa i nic z tego nie wynika to co wtedy? Nadal
> płacić, płacić i płacić?
Wtedy niezwłocznie skorzystać z niezgodności z rękojmią.
> Czy z importerem aut masz zawartą umowę na świadczenie jakichkolwiek usług
> poza serwisem gwarancyjnym dotyczącym naprawy auta?
> Czy importer gwarantuje Ci bez-wypadkowość i nieśmiertelność w aucie?
A jeżeli modemem jest Nokia i karta gwarancyjna Nokia Polska, a nie
operatora?
> Jeżeli podpisuję umowę z operatorem na świadczenie usług to chcę by ów
> operator się z tego wywiązywał w czasie trwania umowy.
Po raz kolejny - operator się wywiązuje. Nie podoba się, to kup sobie modem
na wolnym rynku.
> Jeżeli operator nie może tego zapewnić to nie powinien zawierać i zmuszać(!)
> do umowy terminowej tylko zawrzeć zwykłą umowę, którą każda ze stron może
> wypowiedzieć w dowolnym czasie.
Ależ proszę bardzo, kup sobie modem na wolnym rynku, będziesz miał umowę
bez cyrografu.
>> Operator mówi "proszę bardzo, jak Pan sobie życzy" i nalicza karę umowną.
>
> I sprawa trafi do sądu.
> Bo ja na pewno nie będę nigdy płacił za usługi, których nie otrzymuję.
> Patrz Net z TV kablowej, jeden kolega podał tu przykład.
Usługi otrzymujesz. Modem w TV kablowej jest własnością operatora a nie
klienta.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"