eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus - zepsuty modemRe: iPlus - zepsuty modem
  • Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 20 Jan 2010 18:23:58 +0100
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Reply-To: g...@t...cy[ROT13]
    X-Priority: 3 (Normal)
    Message-ID: <1729157705$20100120182702@thezas>
    Subject: Re: iPlus - zepsuty modem
    In-Reply-To: <e...@l...institute.com>
    References: <hj505k$lki$1@sunflower.man.poznan.pl> <hj5egh$h8u$1@achot.icm.edu.pl>
    <hj6bjf$has$1@news.onet.pl> <1878024550$20100120123513@thezas>
    <hhl6bxh1n6s4$.dlg@lepper.institute.com>
    <5920730973$20100120150630@thezas>
    <kz2f1g5it9m9$.dlg@lepper.institute.com>
    <7168512411$20100120164700@thezas>
    <e...@l...institute.com>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    NNTP-Posting-Host: 188.47.161.158
    X-Trace: news.home.net.pl 1264008420 188.47.161.158 (20 Jan 2010 18:27:00 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 52
    X-Authenticated-User: zas.wr
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987659
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć Waldek !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 17:07:26, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Waldek Godel n...@o...info, news:e4ay6rbrtoiu.dlg@lepper.institute.com

    >> Zepsuł i został zagubiony czy raczej skradziony po oddaniu do punktu Plusa.
    >> Umowa była na firmę kolegi!!!

    > Złóż reklamację i domagaj się zwrotu abonamentu za brak możliwości
    > korzystania z usługi na skutek zaniedbania serwisu.

    Tak mnie tylko rozśmieszasz czy co? ;-)))
    Myślisz, że nie było interwencji?!
    To nie moja sprawa tylko kolegi.

    >> Nie ja płacę tylko operator może jeszcze zapłacić bo to on się nie
    >> wywiązuje z umowy.

    > Operator się wywiązuje - sieć jest wciąż dostępna

    Ale sprzęt jaki operator dostarczył do świadczenia usługi, co jest w umowie
    już nie jest dostępny, nie jest sprawny i op nie potrafi temu zaradzić.


    >> To jest właśnie takie podejście jak każdy trzęsie gaciami, woli płacić za
    >> coś czego nie otrzymuje, tak dla świętego spokoju.

    > nie, twoje podejscie mąci ludziom w głowie, przez co robią durne awantury w
    > serwisach, zamiast zgodnie z prawem dochodzić swoich praw.

    Nikt nie robi awantury w serwisach bo nawet nie wie do jakiego serwisu ten
    sprzęt został oddany, bo został oddany do punktu Plusa.

    OK, twoje podejście jest takie aby tylko płacić i nie burzyć fantastycznej
    i różowej rzeczywistości ale tylko rzeczywistości opów.

    twoje Doradztwo polega na tym aby nadal płacić i by czasem nic i za nic nie
    mieć pretensji do opa. Ewentualnie do samego siebie bo się podpisało umowę
    do której nikt nie zmuszał.

    Po prostu życzę ci takiego przypadku i byś płacił przez rok za net, którego
    w żaden sposób mieć nie będziesz mógł to wtedy koleżko może sobie
    uświadomisz w czym jest rzecz.


    --
    Hej!

    TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
    - Stułbia rozmnaża się przez fikanie koziołków. -

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: