eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus - zepsuty modem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 107

  • 11. Data: 2010-01-20 11:03:08
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-20 11:52, Norbert wrote:

    > Chodzi o to ze Plus byl sprzedawca tego modemu i poki co nie wywiazal sie z
    > gwarancji w teminie (modemu nadal nie ma a minal juz ponad miesiac).

    Jeżeli trudny klient jest konsumentem, niech się ruszy do Rzecznika
    Konsumentów.


  • 12. Data: 2010-01-20 11:14:47
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Waldek Godel napisał(a):

    > Modem ma gwarancję - gwarancja mówi, że gwarant gwarantuje prawidłowe
    > działanie modemu przez okres gwarancji lub jego naprawę albo wymianę.

    Gwarancja mowi to co jest napisane w warunkach gwarancji.

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.
    Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
    (kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)


  • 13. Data: 2010-01-20 11:33:10
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Maurycy123 !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 08:32:24, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Maurycy123 m...@p...onet.pl, news:hj6bjf$has$1@news.onet.pl


    >> Wydaje się, że istotne jest warunkowanie zawarcia jednej umowy od drugiej,
    >> ale jak konkretnie to można wykorzystać nie wiem

    > Nie.
    > Jezeli karta dziala prawidlowo to za internet trzeba placic.
    > Modem byl pewinie w promocji za 1zl.
    > Nikt tez nikogo nie zmusza do brania tego modemu.
    > Tak samo jest z telefonami.
    > Jezeli zawrzesz umowe i bedziesz uzywal wlasnego telefonu to co jak sie
    > popsuje?
    > Tez nie bedziesz placil bo Ci sie telefon popsul?
    > Operator udostepnia usluge.

    Mam CDMA Orange Freedom Pro, umowa na 3 lata z modemem (router MV400).
    Zapłaciłem za niego 99zł, nie ma opcji bez modemu.

    Jeżeli modem ulegnie awarii, będą go naprawiali przez 1 mc albo dłużej, to co wtedy?
    Mam nadal płacić? Czy może mam sobie kupić coś innego (nowy modem)?
    Modem i karta RIM (taka odmiana SIM) to jest całość zestawu potrzeba do
    korzystania z usługi.
    Jedno z nich ulega awarii to nie mam możliwości korzystania z usługi.

    Czy to jest w promocji czy nie, to nie ma to nic do rzeczy.
    Promocja na modem za 1zł jak jest to wiąże się to odpowiednio długą umową.
    W przypadku iPlus, nie ma tak samo opcji bez modemu, jest to zawarte w
    umowie.

    Jeżeli masz telefon na abonament w Plusie to możesz włączyć sobie iPlus jako
    usługę, bez jakichkolwiek dodatkowych umów.

    Kolega ma iPlus, modem też mu się zepsuł. Oddał do naprawy i tam zaginął.
    Trwa to kilka miesięcy i uważasz, że ma nadal płacić?



    --
    Hej!

    TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3



  • 14. Data: 2010-01-20 11:56:22
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 12:01:52 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Waldek, nie myl bytów, pls... Gwarancja to gwarancja, a ntzu to
    > niezgodność. Chyba, że klient kupił modem z reklamowaną x-miesięczną
    > gwarancją, któej nie było.

    Ależ oczywiście, że NIE mylę. Brak dotrzymania warunków gwarancji rzutuje
    na niezgodność z umową, ponieważ umowa opiewała na telefon/modem Z
    GWARANCJĄ.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 15. Data: 2010-01-20 11:58:15
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 20 Jan 2010 12:14:47 +0100, januszek napisał(a):

    > Gwarancja mowi to co jest napisane w warunkach gwarancji.
    >

    No brawo. A praktycznie wszystkie gwarancje zaczynają się od: "xxxxxx
    gwarantuje prawidłowe działanie sprzętu w okresie xx miesięcy od daty
    zakupu..."
    gdzie xxxxxx jest nazwą gwaranta.

    Oczywiście kwestia co jest dalej - na pewno jest mowa o naprawach i co się
    dzieje w przypadku kiedy naprawa nie może zostać dokonana. Powinno być tez
    powiedziane ile ta naprawa może trwać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 16. Data: 2010-01-20 11:59:55
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 12:33:10 +0100, TZ napisał(a):

    > Kolega ma iPlus, modem też mu się zepsuł. Oddał do naprawy i tam zaginął.
    > Trwa to kilka miesięcy i uważasz, że ma nadal płacić?

    Tak, nadal ma płacić, bo tak jest zapisane w umowie którą dowolnie
    podpisał. Jak się nie podoba - nie podpisywać.
    Ale podpisać i jęczeć, że się nie podoba, to już jest maksymalnie
    szczeniackie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 17. Data: 2010-01-20 14:04:34
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Waldek !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 12:59:55, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Waldek Godel n...@o...info, news:hhl6bxh1n6s4$.dlg@lepper.institute.com


    >> Kolega ma iPlus, modem też mu się zepsuł. Oddał do naprawy i tam zaginął.
    >> Trwa to kilka miesięcy i uważasz, że ma nadal płacić?

    > Tak, nadal ma płacić, bo tak jest zapisane w umowie którą dowolnie
    > podpisał. Jak się nie podoba - nie podpisywać.
    > Ale podpisać i jęczeć, że się nie podoba, to już jest maksymalnie
    > szczeniackie.

    Jęczeć? Czy żądać wywiązania się z umowy przez operatora? Bo umowa dotyczy
    dwóch stron a nie tylko jednej!
    Ty uważasz, ze klient powinien tylko płacić, płacić i płacić?

    Kupujesz (podpisujesz) umowę na Neo z LiveBox, ten ulega awarii i TPSA nie
    jest w stanie go naprawić czy dostarczyć zastępczy.

    I nadal chcesz płacić za usługę, która nie jest realizowana?
    Proszę bardzo, możesz tak robić jak tak lubisz.

    Ja w takim wypadku rozwiązuję umowę tak samo jakby operator ze mną rozwiązał
    umowę gdybym nie wywiązywał się ze swoich obowiązków czyli nie wnosił opłat.


    --
    Hej!

    TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
    - Mistrz krzyżacki na obrazie Matejki staje dęba na koniu. -


  • 18. Data: 2010-01-20 14:12:10
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>




    > Kupujesz (podpisujesz) umowę na Neo z LiveBox, ten ulega awarii i TPSA nie
    > jest w stanie go naprawić czy dostarczyć zastępczy.

    Czy jak kupisz telefon za złotówkę (komórkę), to też możesz przestać
    płacić abonament gdy ci się telefon zepsuje?

    Z Liveboxem jest inaczej, bowiem nie kupuje się go, tylko dzierżawi.


    > I nadal chcesz płacić za usługę, która nie jest realizowana?
    > Proszę bardzo, możesz tak robić jak tak lubisz.
    >
    > Ja w takim wypadku rozwiązuję umowę tak samo jakby operator ze mną rozwiązał
    > umowę gdybym nie wywiązywał się ze swoich obowiązków czyli nie wnosił opłat.


    Najpierw trzeba umowę rozwiązać, a nie po prostu przestać płacić.
    Możliwość rozwiązania umowy przez operatora w przypadku braku płatności
    wynika z umowy i ustawy. Prawo do rozwiązania umowy przez klienta raczej
    nigdzie nie jest zapisane, umowa opiewa bowiem na usługę
    telekomunikacyjną, dodawany sprzęt jest tylko promocyjnym dodatkiem.


    --
    Liwiusz


  • 19. Data: 2010-01-20 14:16:16
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 15:04:34 +0100, TZ napisał(a):

    > Kupujesz (podpisujesz) umowę na Neo z LiveBox, ten ulega awarii i TPSA nie
    > jest w stanie go naprawić czy dostarczyć zastępczy.
    >
    > I nadal chcesz płacić za usługę, która nie jest realizowana?
    > Proszę bardzo, możesz tak robić jak tak lubisz.

    Ależ usługa jest jak najbardziej realizowana, tylko Twój sprzęt się zepsuł

    > Ja w takim wypadku rozwiązuję umowę tak samo jakby operator ze mną rozwiązał
    > umowę gdybym nie wywiązywał się ze swoich obowiązków czyli nie wnosił opłat.

    I płacisz karę umowną za zerwanie umowy, tak jak się na to zgodziłeś
    podpisując tą umowę

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 20. Data: 2010-01-20 15:42:31
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Liwiusz !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 15:12:10, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl, news:hj72vu$p59$1@news.onet.pl

    > Czy jak kupisz telefon za złotówkę (komórkę), to też możesz przestać
    > płacić abonament gdy ci się telefon zepsuje?

    Czy uważasz, że po oddaniu sprzętu do naprawy może ona trwać w
    nieskończoność?
    A co napiszesz w podanym przeze mnie przykładzie z CDMA?
    Jak na razie problemów z tym nie mam.


    > Najpierw trzeba umowę rozwiązać, a nie po prostu przestać płacić.

    Wysyłam/zanoszę wypowiedzenie i przestaję płacić.

    > Możliwość rozwiązania umowy przez operatora w przypadku braku płatności
    > wynika z umowy i ustawy. Prawo do rozwiązania umowy przez klienta raczej
    > nigdzie nie jest zapisane, umowa opiewa bowiem na usługę
    > telekomunikacyjną, dodawany sprzęt jest tylko promocyjnym dodatkiem.

    Za ten sprzęt została uiszczona opłata, i nie ważne w jakiej wysokości.
    Nie był to mój sprzęt, tylko sprzęt dostarczony przez operatora, służący do
    korzystania z owej usługi. Co prawda, że przechodzi on na moją własność ale
    jest też ta owa gwarancja i w niej zawarte odpowiednie zapisy o terminach naprawy.

    Miałem przez 4 lata iPlus jako usługa dodana do nr abonamentowego.
    W tym przypadku nie mam żadnego prawa żądać od operatora niczego więcej jak
    dostarczania sygnału.
    Przez te 4 lata zdarzyło mnie się kilka razy reklamować właśnie ten brak
    sygnału. (sprawdzany na 3 komórkach, bo zawsze kity, że to wina mojego
    sprzętu) A jestem klientem Plusa ok. 13 lat.




    --
    Hej!

    TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
    - Ryby na wiosnę idą trzeć się w krzaki. -

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 10 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: