  • Data: 2010-01-20 11:33:10
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Maurycy123 !

    W środę, 20 stycznia 2010, o godz. 08:32:24, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Maurycy123 m...@p...onet.pl, news:hj6bjf$has$1@news.onet.pl

    > Nie.
    > Jezeli karta dziala prawidlowo to za internet trzeba placic.
    > Modem byl pewinie w promocji za 1zl.
    > Nikt tez nikogo nie zmusza do brania tego modemu.
    > Tak samo jest z telefonami.
    > Jezeli zawrzesz umowe i bedziesz uzywal wlasnego telefonu to co jak sie
    > popsuje?
    > Tez nie bedziesz placil bo Ci sie telefon popsul?
    > Operator udostepnia usluge.

    Mam CDMA Orange Freedom Pro, umowa na 3 lata z modemem (router MV400).
    Zapłaciłem za niego 99zł, nie ma opcji bez modemu.

    Jeżeli modem ulegnie awarii, będą go naprawiali przez 1 mc albo dłużej, to co wtedy?
    Mam nadal płacić? Czy może mam sobie kupić coś innego (nowy modem)?
    Modem i karta RIM (taka odmiana SIM) to jest całość zestawu potrzeba do
    korzystania z usługi.
    Jedno z nich ulega awarii to nie mam możliwości korzystania z usługi.

    Czy to jest w promocji czy nie, to nie ma to nic do rzeczy.
    Promocja na modem za 1zł jak jest to wiąże się to odpowiednio długą umową.
    W przypadku iPlus, nie ma tak samo opcji bez modemu, jest to zawarte w
    umowie.

    Jeżeli masz telefon na abonament w Plusie to możesz włączyć sobie iPlus jako
    usługę, bez jakichkolwiek dodatkowych umów.

    Kolega ma iPlus, modem też mu się zepsuł. Oddał do naprawy i tam zaginął.
    Trwa to kilka miesięcy i uważasz, że ma nadal płacić?

    --
    Hej!