  • Data: 2013-04-15 10:58:31
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-15 10:17, $heikh el $hah wrote:

    > Ale co? Chcesz rozmawiać podczas nurkowania, czy jak?

    -bieganie z endomondo w obojetnie jakich warunkach atmosferycznych
    -nawigacja podczas pieczych i rowerowych wypadow przy pomocy Androzic
    i map z Oziego, rowniez niezaleznie od pogody
    -okazyjnie fotki i filmiki z rodzinka z wyjazdow nad wode gdy zapomne
    zabrac aparat wodoszczelny

    Owszem, miałem
    > kiedyś wielokrotnego topielca (najpierw utopiła siostra, później moja
    > dziewczyna, a na końcu ja) i po trzecim razie myślałem, że już nie
    > będzie działać, ale płukanka wodą destylowaną i SE k510i okazał się
    > wodoodporny (obudził się dopiero po dwóch tygodniach, jak już straciłem
    > nadzieję, ale jednak). Teraz mam Xperię U i zasada jest prosta - w domu
    > leżakuje na najwyższej półce biurka (żeby nie zalać herbatą czy piwem
    > jak sam jestem zalany), a nad wodą to albo w zapinanej kieszonce
    > koszuli, albo dynda na szyi, albo siedzi po prostu w schowku pojazdu.

    ja wole korzystac z tego sprzetu zamiast go gdzies odkladac lub miec
    nowy stylowy przycisk do papieru