  • Data: 2013-04-10 18:50:47
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-04-10 17:35, Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > To moze zalezalo od twardosci klipsa i jego ksztaltu -- jak byl mocny i
    > zagieciem siegal za pas, to IMO bylo to mocno solidne.
    > A, no i zalezy pewnie od samego pasa -- kawał porządzej skóry to jednak
    > łatwiej objąc niż jakies plecionki etc.

    Klips był dobry, pas też z kawałka skóry a nie plecionki ale
    kilku kilogramowa torba przy poprawianiu zahaczyła od dołu
    i była silniejsza od klipsu.

    > Niewygoda raz, ale szlufki w kaburze to mam już zdrowo wytarte od takich
    > przekładek :-)

    Też nie problem, kupujesz nową kaburę, droga raczej nie była.

    > Jeśli HTC Sensation uznasz za duży, to 2gi rok tak go noszę.

    Wszystko z ekranem od 3 cali uważam za duże. A to ma
    ponad cztery. Kabura jakaś specjalna dla tego modelu czy
    dopasowałeś jakąś starszą ?