  • Data: 2013-04-10 21:19:32
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Apr 2013 18:50:47 +0200, RadoslawF wrote:

    > Też nie problem, kupujesz nową kaburę, droga raczej nie była.

    Problem nie, minus już tak :-)

    > Wszystko z ekranem od 3 cali uważam za duże. A to ma
    > ponad cztery. Kabura jakaś specjalna dla tego modelu czy
    > dopasowałeś jakąś starszą ?

    Zawsze kupowałem dedykowaną pod intensywnie uzywany telefon, teraz tez.
    W jakies starocie po np K800 wpycham SE C702 albo Solida, bo mi się nie
    chce pod te odporniejsze telefony czegokolwiek szukac, a w uzyciu są
    dosc doraznie.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns