  • Data: 2013-04-10 17:35:11
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Apr 2013 16:57:50 +0200, RadoslawF wrote:

    > Zgubić nie zgubiłem ale przez pierwszy miesiąc używania kabura
    > z telefonem spadła mi na ziemię trzy razy. Raz zrzuciła ją
    > torbą, raz zahaczyłem wyjmując coś z samochodu, przyczyny
    > trzeciego razu nie pamiętam. Wymieniłem na taką ze szlufkami.

    To moze zalezalo od twardosci klipsa i jego ksztaltu -- jak byl mocny i
    zagieciem siegal za pas, to IMO bylo to mocno solidne.
    A, no i zalezy pewnie od samego pasa -- kawał porządzej skóry to jednak
    łatwiej objąc niż jakies plecionki etc.

    > To faktycznie wada, ale wolałem pobawić się chwilkę paskiem
    > niż ryzykować zgubienie lub uszkodzenie telefonu.

    Niewygoda raz, ale szlufki w kaburze to mam już zdrowo wytarte od takich
    przekładek :-)

    > A tak z ciekawości są dzisiaj podobne kabury na cienkie ale
    > duże gabarytowo smartofony ?

    Jeśli HTC Sensation uznasz za duży, to 2gi rok tak go noszę.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns