  • 11. Data: 2014-04-13 01:45:01
    Temat: Re: iPhone4 i kabelki do ładowania z Chin - przestroga
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.1033425136856938504@news.neostrada.pl

    > 4:10 co ma na myśli pisząc "water damage indicator", iphone ma wskaźnik
    > zalania wodą?

    Tak. Ta nalepka co się robi od wody czerwona...
    Dlaczego miałby nie mieć? Telefon jak każdy inny.

  • 12. Data: 2014-04-13 01:48:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 12 Apr 2014 18:45:01 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Tak. Ta nalepka co się robi od wody czerwona...
    > Dlaczego miałby nie mieć? Telefon jak każdy inny.

    W sgs2 nie zauważyłem przy rozbieraniu takiej naklejki.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2014-04-13 01:57:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    .

    > W sgs2 nie zauważyłem przy rozbieraniu takiej naklejki.

    Następnym razem włóż go do wody to czerwony kolor
    nalepki łatwiej Ci się w oczy rzuci ;-)

  • 14. Data: 2014-04-13 10:30:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Apr 2014 01:43:41 +0200, Marek napisał(a):

    > 4:10 co ma na myśli pisząc "water damage indicator", iphone ma
    > wskaźnik zalania wodą?

    Nie.
    Ma kilka wskaźników.
    Tak jak większość smarfonów

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2014-04-14 00:05:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 12 Apr 2014 18:57:55 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Następnym razem włóż go do wody to czerwony kolor
    > nalepki łatwiej Ci się w oczy rzuci ;-)

    Suszylem i czyściłem go wlasnie po kąpieli w zlewie pełnym wody...

    --
    Marek

  • 16. Data: 2014-04-14 22:52:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-14 00:05, Marek pisze:

    > Suszylem i czyściłem go wlasnie po kąpieli w zlewie pełnym wody...

    To może za szybko wyjąłeś z wody. Następnym razem dłużej potrzymaj ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam