  • 61. Data: 2009-07-01 06:48:00
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Ale ja nadal mam smartfona, a Ty nadal zabawkę. I tego nie przeskoczysz
    > iStrybyszewski.

    To da sie leczyc... zaklinanie rzczywistosc nic ci nie da. Mozesz
    potupac podobno pomaga

  • 62. Data: 2009-07-01 06:48:47
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Ale jak skopiuje ten kawałek strony, qrwa jak? skończ pierdolić w końcu i
    > odpisuj na temat, a nie szczekaj jak pies przy budzie.

    Normalnie uzywajac kopiuj i wklej w ... iphonie z OS 3.0

    Ja wiem ze u was nowego systemu nei daja za darmo a i wcale
    wiec zlosc uzasadniona.

  • 63. Data: 2009-07-01 07:02:56
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ja tam nie wiem, ale różnica między Q1 2009, a Q1 2008 o czymś
    > świadczy. Podobnie było kwartał temu.
    > Sądzę, że weszli na ten poziom "rozwoju korporacyjnego", gdzie bez
    > przyrostu 10 % na kwartał firma upada, bo tak.
    >
    > A co do zwykłych telefonów - zarabia się na masie, a ta się
    > zastraszająco zmniejsza. Poziom sprzedaży tych droższych wzrasta.

    Może konkurencja zmusi ich do działania. A jak nie to też nie problem.

    > Nie rozumiesz. Panowie z nokii się głośno pytają, dlaczego masz z
    > internetu brać za darmo usługi, za które oni mogą wziąć pieniądze.

    A coś robią czy tylko szczekają?

    > Taka Zosia włąśnie siedzi naprzeciwko mnie: jest płci męskiej i ma 40
    > lat. I chce mieć i ładny i wygodny i funkcjonalny telefon. HTC już
    > dawno skreślił, Nokię skreślił, od pół roku ujeżdża iphona i mówi, że
    > dopiero tu wszystko działa, i działa to, co on chce, a nie to, co
    > ktoś gdzieś sobie wymyślił.

    No cóż Pracuś był genialny, wymyślił telefon dla takiej iZosi. Taki
    idiotofon.

    > Tak, z tym że Apple nigdy nie było korporacją międzynarodową z
    > kilkudziesięcioma lokalizacjami, zarządzanymi przez setki ludzi rónych
    > narodowości. To jest poważne obciążenie.
    > No i, jak na razie, w Nokii nie ma Steve'a,

    Jak napisałeś, na razie nie ma. Ale to się moze zmienić.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 64. Data: 2009-07-01 07:09:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    Czy moglbys ciac cytaty trolinooo. Ja rozumiem ze podstawowki
    skonczyly szkole i bedziesz nas zanudzal swoimi fobiami ale nauczy cie
    cytowac synku

  • 65. Data: 2009-07-01 07:15:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 08:26:03 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Sądzę, że weszli na ten poziom "rozwoju korporacyjnego", gdzie bez
    > przyrostu 10 % na kwartał firma upada, bo tak.

    Amerykańskie standardy korporacyjne po prostu. Im nie wystarczy, że firma
    przynosi zyski, to się nie liczy. Zyski mają mieć przyrost, minimum
    kilkuprocentowy, to jest dopiero uważane za dochodową firmę.

    Spadek zysków uważany jest za stratę (nawet jeżeli firma wciąż przynosi
    niemałe dochody)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 66. Data: 2009-07-01 07:27:01
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    Chciałbyś. Ale nadal masz idiotofona.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 67. Data: 2009-07-01 07:30:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    Buhahha.... juz daj spokoj :) ale widze ze cytaciki przycinasz moze
    kiedys dorosniesz.

    A tak przy okazji naprawde w Symbianie S60v5 mozna tylko zrobic kopiuj i
    wklej na edytowalnym tekscie ... i na stronach www nie dziala.

    Toz to wieksza katastrofa niz iphone !

  • 68. Data: 2009-07-01 07:35:33
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak oczywiscie panie profesjonalistow z dychawicznym Kaiserem.

    > Ot Nibtendo DS ma mniejszy a sprzedal sie w 100mln oj glupi ludzie nie
    > znaja fachowcow od gier z polskiego usenetu

    Bo mają klawisze do grania, a nie wirtualne klawisze??? :))))
    Człowieku iphone nie ma klawiszy do grania, nadaje się tak do grania jak
    nożyczki do wbijania gwoździ.

  • 69. Data: 2009-07-01 07:36:57
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Normalnie uzywajac kopiuj i wklej w ... iphonie z OS 3.0

    I potrzeba było aż dwa lata żeby wprowadzić tą rewolucyjną funkcję znaną WM
    od zawsze?
    Postęp, postęp.

  • 70. Data: 2009-07-01 07:37:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Bo mają klawisze do grania, a nie wirtualne klawisze??? :))))

    Ale widzial NFS Undecover na iphona po co guziki ?
    Podobnie jak w RealRacing

    > Człowieku iphone nie ma klawiszy do grania, nadaje się tak do grania jak
    > nożyczki do wbijania gwoździ.

    Oczywiscie i pewnie dlatego Gameloft, EA, Ubisoft, idSoftware, Konami,
    Square, Sega wydaja gry na iphona :) a takie Ngmoco kupilo dyrektora Segi.