  • 51. Data: 2009-07-01 06:30:53
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Nono, jak będe chciał skopiować kawałek strony to też go przepisze.
    > Po prostu wypas.
    >
    > Godne podziwu.

    No faktycznie ... mowi to ktos kto wie ze 99% WMiarzy ma pulpity
    stworzone z zewnetrznych aplikacji nie oslabiaj mnie swoimi absurdami.

  • 52. Data: 2009-07-01 06:34:26
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Phiii nie dalej jak 10 minut temu zachwycali sie tu wszyscy WMowcy
    > aplikacjami za 50USD dla WM by ten WM chodz wygladal i dzialal
    > przyzwoicie.
    >
    > Nie badz Bax hipokryta.,

    Bueheheheh, skończ pierdolić, połowa ludzi wywalała gały po tym jak nie
    mogła kawałka textu po prostu sobie skopiować 'do schowka'.

    > Sam se pomysl .... jak komus brakowalo to se zainstalowal bezplatny
    > program. Ty lepiej pomysl ze musisz wydac 50USD by uzyskac mozliwosci UI
    > na poziomie Androida na twym WM :)

    Wydać? nic nie wydałem, a póki co to zrobie więcej pożytecznych rzeczy na
    swoim HTC niż kumpel na ipho. Wczoraj wirtualnie dmuchał balony i palił
    cygara, naprawde zajebistee bzdety. Na poziomie amerykanów potrząsających
    puszki z piwem.

  • 53. Data: 2009-07-01 06:35:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > swoim HTC niż kumpel na ipho. Wczoraj wirtualnie dmuchał balony i palił
    > cygara, naprawde zajebistee bzdety. Na poziomie amerykanów potrząsających

    Czy dobrze sie przy tym bawil? Rozumiem ze karuzele tez omijasz z
    daleka razem z kinem, barem, klubem Go-Go tylko w nos w papiery i
    jazda. Wspolczuje...

    Jak juz twoj WM dorobi sie choc 10 gier daj znac

  • 54. Data: 2009-07-01 06:37:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > HTC z WM nie sa warte nawet 1tys zlotych wiec trudno sie nie smiac.
    > Jak juz WM wejda na poziom technologiczny iphona to pogadamy o cenach.

    A iphon jest. heheheh, w Twojej ocenie, świat w/g Janka.

  • 55. Data: 2009-07-01 06:40:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czy dobrze sie przy tym bawil? Rozumiem ze karuzele tez omijasz z daleka
    > razem z kinem, barem, klubem Go-Go tylko w nos w papiery i jazda.
    > Wspolczuje...

    Jak będe chciał zapalić to sobie zapale a nie bede udawał że pale, to możę
    bawić pryszczatych gimnazialistów i Ciebie.

    > Jak juz twoj WM dorobi sie choc 10 gier daj znac

    Gier? Jak można grać na ekranie jak paczka fajek? Kpisz?

  • 56. Data: 2009-07-01 06:40:41
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Mozesz se szczekac ile chcesz

    I vice versa.

    ... na szczescie ci co pisza o
    > smartphonach i rzadza rynkiem i wiedza lepiej, niz jakis pryszczers z
    > usenetu w Polsce.

    Ale ja nadal mam smartfona, a Ty nadal zabawkę. I tego nie przeskoczysz
    iStrybyszewski.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 57. Data: 2009-07-01 06:42:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No faktycznie ... mowi to ktos kto wie ze 99% WMiarzy ma pulpity stworzone
    > z zewnetrznych aplikacji nie oslabiaj mnie swoimi absurdami.

    Ale jak skopiuje ten kawałek strony, qrwa jak? skończ pierdolić w końcu i
    odpisuj na temat, a nie szczekaj jak pies przy budzie.

  • 58. Data: 2009-07-01 06:45:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:
    >>> 3kzł za zabawke? Posrało Cie? Odszukać Ci posty w których śmiałeś się z
    >
    > A iphon jest. heheheh, w Twojej ocenie, świat w/g Janka.

    Czekam wiec na nazwe modelu z WM dostepny w Polsce o lepszych
    parametrach niz Cortexem A8 i PowerVR albo odszczekanie.

    I prosze nie mow o Toshibie ... i jej cenie bo cie moze zabic

  • 59. Data: 2009-07-01 06:46:37
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Wspolczuje...
    >

    > Jak juz twoj WM dorobi sie choc 10 gier daj znac

    Jak można grać na tak gównianym małym ekranie gdzie dodatkowo część jest
    przysłonięta często przez wirtualne klawisze?
    Jesteś tak poryty w swoich wywodach że aż mi Cie żal.

  • 60. Data: 2009-07-01 06:47:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Jak będe chciał zapalić to sobie zapale a nie bede udawał że pale, to możę
    > bawić pryszczatych gimnazialistów i Ciebie.

    Tak oczywiscie panie profesjonalistow z dychawicznym Kaiserem.

    > Gier? Jak można grać na ekranie jak paczka fajek? Kpisz?

    Ot Nibtendo DS ma mniejszy a sprzedal sie w 100mln oj glupi ludzie nie
    znaja fachowcow od gier z polskiego usenetu