  • 21. Data: 2009-06-30 21:36:55
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie chce mi się, ale wyjątkowo się poświęcę:
    >
    > 1. Nokia ma straty, Apple nie

    Chwilowo.

    > 2. App store działa od kilku lat, Ovi w zasadzie ruszył dwa dni temu

    To chyba logiczne, że skoro Ovi i AndroidMarket, ledwo co wystartowały, to
    są cienkie.

    > 3. Symbian nigdy nie był user friendly, iPhone wprost przeciwnie. Co
    > prawda, poza UF niewiele więcej tam nie ma, ale to, co masz, obsłużysz
    > bez problemu (w odróżnieniu od aplikacji symbiana)

    Miej litość. Centralne repozytorium mnie odrzuca. Ja chcę by aplikacje były
    trudnodostępne, upierdliwe i męczące. Dlaczego ? Bo tak mi się podoba. Bo ja
    czegoś takiego oczekuję.

    > 4. Nokia nie potrafi odrobić dystansu do Apple - nie, bo nie. I taka
    > jest prawda.

    Pożyjemy zobaczymy. Do upadku to jej daleko

    > 5. Fiński dinozaur był kiedyś liderem. Był. Na niektórych rynkach jest
    > nadal, ale wiadomo, że niedługo. Albo za drogo, albo zbyt topornie

    I to jest w niej piękne :-D

    > 5. A'propos "polskiego dziennikarstwa" - artykuł jest podpisany
    > "Bloomberg". Bloomberg nie jest polską agencją :-)

    Jeden penis kto to pisał.

  • 22. Data: 2009-06-30 21:47:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ALEX Przekliniak wrote:

    > Chwilowo.

    Jeszcze z rok. ALbo padną i zaczną znowu produkować kalosze, albo się
    podniosą

    > To chyba logiczne, że skoro Ovi i AndroidMarket, ledwo co wystartowały,
    > to są cienkie.

    Nie o to chodzi. Od ponad roku N trąbi, że inwestuje w internet. Od
    ponad roku nie widac tych inwestycji. Członkowie zarządu oficjalnie
    występują przeciwko bezpłatnym aplikacjom, usługom, CC itp.

    > Miej litość. Centralne repozytorium mnie odrzuca. Ja chcę by aplikacje
    > były trudnodostępne, upierdliwe i męczące. Dlaczego ? Bo tak mi się
    > podoba. Bo ja czegoś takiego oczekuję.

    Ja teżpotrafię spędzić dwa wieczory nad jakąś upierdliwą aplikacją. Ale
    pani Zosia z Gdańska nie. Dla nie albo działa albo nie działa. Problem
    polega na tym, że ciebie i mnie jesty 0,0001 %, reszta należy do pani Zosi.

    > Pożyjemy zobaczymy. Do upadku to jej daleko

    patrz #1

    > I to jest w niej piękne :-D

    Do czasu...

    > Jeden penis kto to pisał.

    O nie.

    M.

  • 23. Data: 2009-06-30 21:56:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 23:47:35 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Jeszcze z rok. ALbo padną i zaczną znowu produkować kalosze, albo się
    > podniosą

    Pozostaje problem co mają produkować jak nie kalosze. Czyli jak telefon, to
    czym zaskoczyć klienta, żeby to kupił. Od blisko dwóch lat nie było w
    zasadzie żadnych nowości technologicznych które zachęciłyby ludzi do
    kupienia nowych fonów. Kolejne megapiksele i kolejne megabity już nie robią
    na nikim wrażenia. Ogryzkownia bardzo ładnie się wstrzeliła w dziure robiąc
    piękny system (choć pusty). Ale teraz już każdy telefon jest piękny, nawet
    iPoo się ludziom nudzi. Nokia poszła w dotykowy system, 5800 na razie się
    sprzedaje. Szaleństwa nie ma, ale się sprzedaje. N97 ma szanse być
    kosmiczną klapą - to klasa communicatorów, czyli oferta dla power-userów, a
    ci od dawna się kłóca, czy winmo czy ipoo.
    Jak wymyślą coś co się ludziom spodoba - to będa silni. Jak nie - to
    zostanie jak jest, raczej nie upadną. Miliony tanich fonów dla Kowalskich
    da im przeżyć.

    > Ja teżpotrafię spędzić dwa wieczory nad jakąś upierdliwą aplikacją. Ale
    > pani Zosia z Gdańska nie. Dla nie albo działa albo nie działa. Problem
    > polega na tym, że ciebie i mnie jesty 0,0001 %, reszta należy do pani Zosi.

    Ale pani Zosia jak kupuje nowy telefon, to wie co chciałaby mieć w nim i
    wie, że najlepiej Nokię. Bo tak.
    Panie Zosie kupują teraz tanie nokie o jakichś kompletnie dziwnych
    numerkach, nierzadko z odzysku zamiast kupić bezapelacyjnie dobre telefony
    - np. k800 z jakiś resztek magazynowych. Wiesz dobrze, że bije na głowę
    większość tanich Nokii. Mimo to, pani Zosia pójdzie i kupi Nokię.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 24. Data: 2009-06-30 22:01:45
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > - np. k800 z jakiś resztek magazynowych. Wiesz dobrze, że bije na głowę
    > większość tanich Nokii. Mimo to, pani Zosia pójdzie i kupi Nokię.

    OK, ale ten artykuł (jeżeli raczyłeś klinkąć na link i go przeczytać ;-)
    mówi właśnie o pani Zosi, która jest rozczsrowana nokią i szuka czego ś
    bardziej sexy. A ta konkretna pani Zosia pochodzi z kraju, gdzie 25 %
    PKB pochodzi właśnie z nokii....

    M.

  • 25. Data: 2009-06-30 22:45:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h2drm8$r62$1@inews.gazeta.pl>,
    "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> wrote:

    > Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Żale? Mnie wali czy Nokia upadnie czy nie. To nie mój problem. I tak kupię
    > sobie coś co reprezentuje jakiś poziom trudności, a nie iIdiotofon.

    ROTFL
    Bo ja sobie kupie cos co reprezentuje jakis poziom trudnosci.'
    'Zlota Czcionka'
    Ciekawe wymagania. Moze producenci nie wiedza o istnieniu takiej niszy.

    > A nagle Steve wszystko powywracał do góry nogami i stworzył
    > *smartphone* *for* *idiots*. Dokonał niemożliwego. No ale w usa to dużo
    > prostsze, bo tam wszyscy to idioci, którzy ledwo radzą sobie z mikrofalą,
    > zobaczymy jak pójdzie w europie.

    Przypominam, ze ten Steve dokonal kiedys niemozliwego i stworzyl
    komputer dla ludzi.

    Pamietam - bylem wtedy studentem politechniki i tez slyszalem - 'te
    okienka sie przyjma'...

    TA

  • 26. Data: 2009-06-30 22:54:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 00:01:45 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

> [...]
    > mówi właśnie o pani Zosi, która jest rozczsrowana nokią i szuka czego ś
    > bardziej sexy. A ta konkretna pani Zosia pochodzi z kraju, gdzie 25 %

    ale to "z nokii" nie oznacze że z tego kraju.. oprócz tego ludzka głupota
    ma dwie cechy - oprócz tego że jest bezgraniczna, jeż też nieobliczalna.
    Patrz cytowany w tekście geniusz, który mówił, że musiał ipoo kupić, bo nie
    potrafił zainstalowac programu. Przecież to kliniczny przypadek odmóżdżenia
    przez reklamy i lenistwo producentów.
    Za niedługo będziemy kupowali powerade, bo zawiera elektrolity, które są
    dobre, bo zawiera je powerade. Albo w kazdym razie 99% pań Zoś będzie to
    kupowało. Jeżeli jeszcze nie kupuje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 27. Data: 2009-07-01 05:30:25
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

    > Jeszcze z rok. ALbo padną i zaczną znowu produkować kalosze, albo się
    > podniosą

    A dlaczego niby miałaby upaść? Nokia produkuje masę zwykłych telefonów.

    > Nie o to chodzi. Od ponad roku N trąbi, że inwestuje w internet. Od
    > ponad roku nie widac tych inwestycji. Członkowie zarządu oficjalnie
    > występują przeciwko bezpłatnym aplikacjom, usługom, CC itp.

    Dopóki jest SDK to mogą sobie występować.

> [...]
    > Ale pani Zosia z Gdańska nie. Dla nie albo działa albo nie działa.
    > Problem polega na tym, że ciebie i mnie jesty 0,0001 %, reszta należy

    Ja to rozumiem. Pytanie tylko po co iZosi smartfon? Nie szybciej, lepiej i
    prościej zwykły telefon.

    > patrz #1

    Owszem patrz #1

    Pażywiom, uwidim. Apple też parę lat temu stało na skraju bankructwa,
    dopiero Pracuś tchnął nową iStrategię. I popłynął strumień dolarów i stanęli
    na nogi. HTC już skontrowało dreamem, Nokia 5800. poczekajmy co z tego
    wyjdzie.

    > Do czasu...

    > O nie.

    Dla mnie to jeden .....

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 28. Data: 2009-07-01 05:33:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Peet pisze:

    > W sumie to nie wiem o jakich archaizmach piszesz, ale ja sam jestem
    > posiadaczem E51 i powiem że poraził mnie artykuł jaki przeczytałem o
    > nowej wersji softu do iphona:

    SYmbian Nokii odkryl dotyk pol roku temu czaisz ?
    S60v3 nie da sie poronac z iphonem ani wm pro to nie ta technologia.

    > 40 milionów użytkowników czekało 2 lata na możliwość wysyłania mms-ów,
    > na funkcje kopiuj wklej, która będzie działać na wszystkich aplikacjach
    > systemowych,na działający bluetooth umożliwiający korzystanie z
    > dobrodziejstw przesyłania plików i korzystania z funkcji dzielenia łączą
    > internetowego oraz dającej możliwość słuchania muzyki przez
    > stereofoniczne słuchawki.

    Jak to czekalo ? MMS to wedle Apple jakas namiastka "maila" skoro jest
    mail to po co MMS w USA nikt tego nei uzywa. Aloe jak Europa chce to sie
    zrobilo. Co do kopiuj i wklej to zasadniczo mnie nei brakuje ale pewnei
    to jakas wada byla dla niektorych skoro ja zrobili. Brak Tetheringu
    nie jest niczym dziwnym to wymog operatorow ktorzy daja "nielimitowany
    dostep do sieci z komorki" odpalanie tego jako modem to duzy ruch za darmo

  • 29. Data: 2009-07-01 05:35:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Jak na razie zadowolony. I wyobraź sobie że zamierzam przesiąść się na
    > *prawdziwy* smartfon, nie takie zabawki jak iIdiotofon.

    Oczywiscie... nie stac cie i dorabiasz ideologie kupujac smartphona z
    "wciskanym ekranem" co za porazka.

> [...]
    > iIdiotofon. A z Twoich wypowiedzi zalatuje nazizmem: ein iPhone, ein
    > Repozytorium, ein Steve. Mnie ta bajka nie kręci.

    Kup se Velocyped zamiast rowery bedziesz mial poziom trudnosci.

> [...]
    > to dużo prostsze, bo tam wszyscy to idioci, którzy ledwo radzą sobie z
    > mikrofalą, zobaczymy jak pójdzie w europie.

    Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
    Gratuluje bycia debilem

  • 30. Data: 2009-07-01 05:36:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > A po co ma korumpować skoro ma "pożytecznych idiotów" takich jak Ty?

    Mlody glupi choc zabawny ale jednak zbyt glupi trol z Ciebie