    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone vs Nokia
    Date: Wed, 01 Jul 2009 07:33:41 +0200

    Peet pisze:

    > W sumie to nie wiem o jakich archaizmach piszesz, ale ja sam jestem
    > posiadaczem E51 i powiem że poraził mnie artykuł jaki przeczytałem o
    > nowej wersji softu do iphona:

    SYmbian Nokii odkryl dotyk pol roku temu czaisz ?
    S60v3 nie da sie poronac z iphonem ani wm pro to nie ta technologia.

    > 40 milionów użytkowników czekało 2 lata na możliwość wysyłania mms-ów,
    > na funkcje kopiuj wklej, która będzie działać na wszystkich aplikacjach
    > systemowych,na działający bluetooth umożliwiający korzystanie z
    > dobrodziejstw przesyłania plików i korzystania z funkcji dzielenia łączą
    > internetowego oraz dającej możliwość słuchania muzyki przez
    > stereofoniczne słuchawki.

    Jak to czekalo ? MMS to wedle Apple jakas namiastka "maila" skoro jest
    mail to po co MMS w USA nikt tego nei uzywa. Aloe jak Europa chce to sie
    zrobilo. Co do kopiuj i wklej to zasadniczo mnie nei brakuje ale pewnei
    to jakas wada byla dla niektorych skoro ja zrobili. Brak Tetheringu
    nie jest niczym dziwnym to wymog operatorow ktorzy daja "nielimitowany
    dostep do sieci z komorki" odpalanie tego jako modem to duzy ruch za darmo