  • 41. Data: 2012-10-14 21:47:54
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1bdkk7ubhb6ak$.1eqtnsvdavc8l$.dlg@40tude.net...
> [...]
    t=8

    > jakby przegladarka na ajfonie dobrze dzialala, to by nie trzeba bylo
    > specjalnych aplikacji pisac, nieprawdaz ? :-P

    Sugerujesz, że to co dzisiaj zrobiłem szukając pociągu z Krakowa
    na lotnisko w Warszawie to był jakiś sen, czy co?
    Dojście do PKP przez przeglądarkę działa bardzo dobrze, tak jak
    na pececie.
    Aplikacja, zgaduję, oferuje coś czego przeglądarka nie może oferować:
    np. wygodne przechowywanie swoich przyszłych podróży, numerów
    siedzeń/rezerwacji w wagonach sypialnych czy coś jeszcze...
    Albo mogła powstać gdy strona www przez przeglądarkę miała jakąś
    niedogodność odczuwalną w urządzeniach mobilnych której dziś
    nie ma? Nie ma co gdybać tendencyjnie - po prostu działa i się ciesz.
    Nie wymyślaj sobie na siłę problemów których nie ma.

  • 42. Data: 2012-10-14 22:15:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dobrze napisana.
    > Nie po to żądamy oplaty, zeby klient mogl za darmo przez
    > full wersje sie dowiedziec :-)

    Przestań już ściemniać dalej...
    Opłata jest dla tych, którzy nie mogą z www skorzystać,
    np. posiadaczy Samsunga 2222 czy Nokii 3316, czy jak ją zwą...

    > Bo to teraz. A ja musialem pare lat temu skorzystac ..
    > http://pasjagsm.pl/news/rozklad-jazdy-pkp-wreszcie-z
    a-darmo-w-polskich-komorkach-6135.html

    Podałeś niusa z 2009 roku w którym jest coś o serwisie
    http://mobile.sitkol.pl/ który dziś już nie działa...

    Nie dziwota że sobie nie radzisz z szukaniem biletów PKP na telefonie :-)))

    > admini w PKP ? Czy programisci w Cuppertino ?

    Admini w PKP mają tak napisać stronę aby jak najlepiej było widać
    co trzeba na RÓZNYCH przeglądarkach, na ekranach o RÓŻNYCH
    rozmiarach i RÓŻNYCH rozdzielczościach... Nikt za nich tego nie zrobi.

    > Ja bym tam radzil uzyc google. "Wypozyczalnia samochodow" :-)

    E... co ty. Do Warszawy z Krakowa to tylko ekspresem PKP...
    Ostatnio miałem przyjemność tłuc się wynajętym samochodem przy
    okazji nurkowania w Egipcie - po drodze byłem świadkiem jak autobus
    potrącił jednego nastolatka z grupy przebiegających po zmroku
    drogę główną w jakiejś wsi - niemiłe przeżycie... Nie mówiąc już
    o męczącej podróży przy braku jakichkolwiek autostrad...
    Powrót z Warszawy ekspresem PKP znacznie milej wspominam.
    Jak już będzie jakaś autostrada północ-południe to może wybiorę auto :-)

    > U mnie na nokii tez. No to teraz widzisz ze mozna sie bronic przed
    > przegladarkami mobilnymi :-)

    Bronić? A co im przeglądarki mobilne przeszkadzać mogą?
    Przecież celem serwisu online jest maksymalizacja ilości wyświetleń...

    > No, prawde mowiac to moze to byl 1zl+vat. Niesmak taki sam.
    > Ale za dostep przez przegladarke tez chcieli.

    Brzydale ;-)

    > P.S. gdyby jednak nie zadzialalo ... to www.bahn.de dziala.
    > Choc widze ze tez juz ma wersje mobilna ... u u mnie na nokii wcale tak
    > dobrze nie dziala - podpowiada stacje w trakcie pisania, ale wybrac tej
    > podpowiedzi nie moge.

    Pewnie Cię to zaskoczy, ale na moim iPhone4 mogę wybrać
    podpowiedzi bez żadnego problemu :-)

    Jeden jaki zarzut jaki mam to po wpisaniu "warsz" pojawia się
    WARSZAWA a potem Warszawa Wschodnia, Zachodnia, Centralna,
    Ochota, Powisle, Srodmiescie ale lotniska niestety nie widzę...
    A więc rozkład niepełny bo na stronie PKP masz też Ursus, Rembertów,
    Włochy, Służewiec no i moja najczęściej uczęszczana stacja: lotnisko.
    No i polskich znaków diakrytycznych na szkopskiej stronie nie ma...

    > Angielska flaga jest, ale jakas szara ...

    Angielska flaga jest szara, i to znaczy niewybrany język...
    Niemiecka flaga jest kolorowa bo wybrana domyślnie :-)

    Tapnij na angielską to się zakoloruje i język zmieni na angielski.
    Oj... oj... oj... ;-)

    > Ano nie, ale jak sie chce zarabiac na przewozach, to trzeba troche
    > zainwestowac w reklame, informacje, tory i sprzataczki ..

    Wiedzą że im to ujdzie na sucho to łupią ta złotówkę od
    posiadaczy biedafonów - oni przyzwyczajeni że ze wszystkich
    stron ich łupią po złotówce, po dwie... :-)

    Jak w zeszłym miesiącu leciałem do Hong Kongu to linia
    lotnicza (Cathey Pacific) umożliwiła mi podanie numeru mojej
    komórki i wysyłała mi SMSem informacje o uaktualnieniach
    odlotów i przylotów... Bez dodatkowej opłaty oczywiście...
    Te $1800 wydane na bilet w obie strony miały to widać wliczone :-)))
    To samo robi Lufthansa - LOTem dawno nie leciałem to nie wiem.
    Może też chcą złotówkę od pasażerów jak PKP? Przykre to byłoby...

  • 43. Data: 2012-10-14 22:16:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > To nie dotyczy tylko ajfonów, ale smartfonów w ogóle. Programiści
    > html zabijają się własną bronią, komplikując życie sobie i innym.

    nie dawaj mu manipulować sobą: witryna PKP dobrze działa na iPhone!

  • 44. Data: 2012-10-14 22:51:41
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-13 02:33, Pszemol pisze:
    > Trzy tygodnie od premiery iPhone 5 a już przegonił on Samsungowego Galaxy S
    > III w popularności mobilnych urządzeń dostających się do www:
    >
    > http://insights.chitika.com/2012/iphone-5-galaxy-s-i
    ii-study/

    nie sadze, ze to miarodajny test, ale...

    zalozmy, ze jest jak piszesz.
    Przy wadach iP5 (zewnetrznych i wewnetrznych) swiadczyc to moze jedynie
    o tym jak wierni sa fani Apple'a - to nic, ze obdrapany, to nic ze
    skopane mapy czy zdjecia - wazne ze jest 'amaizing' ;)

  • 45. Data: 2012-10-14 22:55:31
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    Pisze się emejzing :-)

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 46. Data: 2012-10-14 23:02:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

> [...]
    > tym jak wierni sa fani Apple'a - to nic, ze obdrapany, to nic ze skopane
    > mapy czy zdjecia - wazne ze jest 'amaizing' ;)

    Ty przestajesz używać telefon jak Ci się obudowa podrapie? Nie rozumiem...

  • 47. Data: 2012-10-14 23:38:54
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-14 23:02, Pszemol pisze:
    > "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > Ty przestajesz używać telefon jak Ci się obudowa podrapie? Nie rozumiem...

    1. jak sie obdrapie - uzywam nadal - z tym, ze tu nie jest problem
    obdrapania od upadku, ale obdrapania od trzymania, przejechania
    paznokciem lub nic nie trzeba robic - od razu jet obdrapany od momentu
    wyciagniecia z pudelka

    2. jesli z pudelka wyciagam cos nowego i to cos jest obdrapane, lub sie
    drapie od lekkiego uzywanie - znaczy, ze jest do kitu.

    3. nie lubie obskurnych rzeczy (dbam o to co mam) i takie obdrapane cos
    jak iPhone bym sie brzydzil wyciagnac w towarzystwie.

    Jesli czytam, ze taka sytuacja jest i sie powtarza - nie kupilbym
    takiego szmeclu chcbym nie wiem jakim bylbym fanem.
    Ale widocznie fani ogryzka nie maja takich zachamowan - w sumie to teraz
    ich znak rozpoznawczy: jesli w towarzystwie polowa osob wyciagnie
    obdrapane telefony i powie, ze to trendy, to pozostalej polowie bedzie
    glupio, ze maja nieporysowane telefony ;)

  • 48. Data: 2012-10-14 23:41:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 23:38:54 +0200, AL napisał(a):

> [...]
    > obdrapane telefony i powie, ze to trendy, to pozostalej polowie bedzie
    > glupio, ze maja nieporysowane telefony ;)

    Nieważne, że porysowany. Ważne, że statystyki firm reklamowych w internecie
    pokazuje, że iPhone 5 ma miażdzącą przewagę w ruchu generowanym spośród
    wszystkich iPhone5

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 49. Data: 2012-10-15 00:03:14
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > obdrapane telefony i powie, ze to trendy, to pozostalej polowie bedzie
    > glupio, ze maja nieporysowane telefony ;)

    AL przy okazji:
    swego czasu wspominales o tym, ze korzystasz z map OSM.
    Wiesz moze, ktory program NAPRAWDE wyznacza trase w trybie offline?

  • 50. Data: 2012-10-15 00:06:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

> [...]
    > obdrapania od upadku, ale obdrapania od trzymania, przejechania paznokciem
    > lub nic nie trzeba robic - od razu jet obdrapany od

    Jesteś pewny co mówisz o drapaniu paznokciem anodyzowanego
    aluminium? Bo to brzmi dla mnie jakbyś nie wiedział co to takiego...

    > 2. jesli z pudelka wyciagam cos nowego i to cos jest obdrapane,
    > lub sie drapie od lekkiego uzywanie - znaczy, ze jest do kitu.

    Tak jest! Jeśli jednak coś Ci spadnie na beton, odrapie się,
    a potem włożysz do pudełka i zaniesiesz do sklepu aby Ci
    wymieniono bo nakłamiesz że niby był odrapany w pudełku
    to co wtedy?

    > 3. nie lubie obskurnych rzeczy (dbam o to co mam) i takie obdrapane
    > cos jak iPhone bym sie brzydzil wyciagnac w towarzystwie.

    :-))

    > Jesli czytam, ze taka sytuacja jest i sie powtarza - nie kupilbym takiego
    > szmeclu chcbym nie wiem jakim bylbym fanem.

    Ale zrozum, to co czytasz to celowa propaganda anty-applowska
    napędzana przez konkurencję. Przedmioty wykończone anodyzowanym
    aluminium nie produkuje się od dziś - są w handlu od wielu lat nie tylko
    takie telefony ale i latarki, długopisy, narzędzia i wiele innych
    przedmiotów
    które właśnie mimo że wykonane z miękkiego aluminium nie rysują się
    tak łatwo jak gołe aluminium bo powłoka z tlenków po anodyzowaniu
    jest twardsza od powierzchni stali nierdzewki...

    Tu nie chodzi o łatwość zarysowania, bo ta wcale nie jest problemem
    a to, że jak się już zarysuje to wychodzi spod czerni srebrny kolor...
    I to szpeci. Dlatego wyrobami z anodyzowanego aluminium nie
    należy rzucać po betonie, nie należy ich rysować pękiem kluczy
    w tej samej kieszeni i wtedy będą służyć długo i wytrwale...

    Co do rysowania paznokciem anodyzowanego aluminium - czy to jest
    Twoja własna, autorska fantazja czy przeczytałeś czyjąść fantazję?

    Poczytaj sobie tutaj, proszę:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Skala_twardo%C5%9Bci_Mo
    hsa
    A potem tutaj:
    http://aluminumsurface.blogspot.com/2010/05/how-to-d
    efine-hardness-of-aluminum.html
    i nie pleć tu o możliwości porysowania paznokciem, bo to mniej
    więcej odpowiada twardości około 100...

> [...]
    > obdrapane telefony i powie, ze to trendy, to pozostalej polowie bedzie
    > glupio, ze maja nieporysowane telefony ;)

    Nikt się z Ciebie nie śmieje że tak łatwo ulegasz różnym plotkom? :-)