    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Date: Sun, 14 Oct 2012 15:15:21 -0500

    news:11c09ayz2vgj1$.o4f57s1aedwm$.dlg@40tude.net...

    > Dobrze napisana.
    > Nie po to żądamy oplaty, zeby klient mogl za darmo przez
    > full wersje sie dowiedziec :-)

    Przestań już ściemniać dalej...
    Opłata jest dla tych, którzy nie mogą z www skorzystać,
    np. posiadaczy Samsunga 2222 czy Nokii 3316, czy jak ją zwą...

    > Bo to teraz. A ja musialem pare lat temu skorzystac ..
    > http://pasjagsm.pl/news/rozklad-jazdy-pkp-wreszcie-z
    a-darmo-w-polskich-komorkach-6135.html

    Podałeś niusa z 2009 roku w którym jest coś o serwisie
    http://mobile.sitkol.pl/ który dziś już nie działa...

    Nie dziwota że sobie nie radzisz z szukaniem biletów PKP na telefonie :-)))

    > admini w PKP ? Czy programisci w Cuppertino ?

    Admini w PKP mają tak napisać stronę aby jak najlepiej było widać
    co trzeba na RÓZNYCH przeglądarkach, na ekranach o RÓŻNYCH
    rozmiarach i RÓŻNYCH rozdzielczościach... Nikt za nich tego nie zrobi.

    > Ja bym tam radzil uzyc google. "Wypozyczalnia samochodow" :-)

    E... co ty. Do Warszawy z Krakowa to tylko ekspresem PKP...
    Ostatnio miałem przyjemność tłuc się wynajętym samochodem przy
    okazji nurkowania w Egipcie - po drodze byłem świadkiem jak autobus
    potrącił jednego nastolatka z grupy przebiegających po zmroku
    drogę główną w jakiejś wsi - niemiłe przeżycie... Nie mówiąc już
    o męczącej podróży przy braku jakichkolwiek autostrad...
    Powrót z Warszawy ekspresem PKP znacznie milej wspominam.
    Jak już będzie jakaś autostrada północ-południe to może wybiorę auto :-)

    > U mnie na nokii tez. No to teraz widzisz ze mozna sie bronic przed
    > przegladarkami mobilnymi :-)

    Bronić? A co im przeglądarki mobilne przeszkadzać mogą?
    Przecież celem serwisu online jest maksymalizacja ilości wyświetleń...

    > No, prawde mowiac to moze to byl 1zl+vat. Niesmak taki sam.
    > Ale za dostep przez przegladarke tez chcieli.

    Brzydale ;-)

    > P.S. gdyby jednak nie zadzialalo ... to www.bahn.de dziala.
    > Choc widze ze tez juz ma wersje mobilna ... u u mnie na nokii wcale tak
    > dobrze nie dziala - podpowiada stacje w trakcie pisania, ale wybrac tej
    > podpowiedzi nie moge.

    Pewnie Cię to zaskoczy, ale na moim iPhone4 mogę wybrać
    podpowiedzi bez żadnego problemu :-)

    Jeden jaki zarzut jaki mam to po wpisaniu "warsz" pojawia się
    WARSZAWA a potem Warszawa Wschodnia, Zachodnia, Centralna,
    Ochota, Powisle, Srodmiescie ale lotniska niestety nie widzę...
    A więc rozkład niepełny bo na stronie PKP masz też Ursus, Rembertów,
    Włochy, Służewiec no i moja najczęściej uczęszczana stacja: lotnisko.
    No i polskich znaków diakrytycznych na szkopskiej stronie nie ma...

    > Angielska flaga jest, ale jakas szara ...

    Angielska flaga jest szara, i to znaczy niewybrany język...
    Niemiecka flaga jest kolorowa bo wybrana domyślnie :-)

    Tapnij na angielską to się zakoloruje i język zmieni na angielski.
    Oj... oj... oj... ;-)

    > Ano nie, ale jak sie chce zarabiac na przewozach, to trzeba troche
    > zainwestowac w reklame, informacje, tory i sprzataczki ..

    Wiedzą że im to ujdzie na sucho to łupią ta złotówkę od
    posiadaczy biedafonów - oni przyzwyczajeni że ze wszystkich
    stron ich łupią po złotówce, po dwie... :-)

    Jak w zeszłym miesiącu leciałem do Hong Kongu to linia
    lotnicza (Cathey Pacific) umożliwiła mi podanie numeru mojej
    komórki i wysyłała mi SMSem informacje o uaktualnieniach
    odlotów i przylotów... Bez dodatkowej opłaty oczywiście...
    Te $1800 wydane na bilet w obie strony miały to widać wliczone :-)))
    To samo robi Lufthansa - LOTem dawno nie leciałem to nie wiem.
    Może też chcą złotówkę od pasażerów jak PKP? Przykre to byłoby...