  • Data: 2012-10-15 14:18:07
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-15 10:11, J.F pisze:

    > A ile zajmuje mapa Polski i np Niemiec ?
    > Da sie przy sciaganiu odfiltrowac niepotrzebne elementy, np sciezki
    > rowerowe ?
    >
    > J.

    Mapy wektorowe i kafelkowe (rastrowe).

    Ponizej podaje dane dla map wektorowych:
    1. Polska to w calosci ok: 310MB
    - a jak dodam wikipedie offline to dochodzi dodatkowe 217MB

    2. Niemcy - podzielone sa na landy, wiec nie musisz sciagac wszystkiego
    (podobnie Francja, Rosja, USA) - nie chce mi sie sumowac wszystkiego tym
    bardziej ze sciagasz paczke skompresowana a rozpakowywane sa na Twoim
    telefonie dopiero (przykladowo spakowana PL to ok 210MB - rozpakowana na
    karcie SD 310MB)

    3. sciezki rowerowe dociagasz osobno. OSM ma ta fajna funkce - podobnie
    jak Garmin, ze mapy mozna na siebie nakladac, i tak masz mape podstawowa
    a na nia dociagasz np. sciezki (+ ust. przezroczystosc i masz dwie mapy
    nalozone na siebie).

    Dla Osmand'a masz dodatkowo rozne pluginy zwiekszajace funkcjonalnosc
    map. Sciagnij z marketu sobie wersje darmowa (Osmand ma pare ograniczen
    - znajdziesz w opisie jakie, Osmand+ to pelna wersja).