  • Data: 2012-10-14 19:42:46
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-14 19:12, Pszemol wrote:

    > Specjalnie mnie to szczerze mówiąc nie dziwi, w końcu pewne
    > rozwiązania siedzą głęboko w systemie iOS i będą takie same
    > na iPhone, iPadzie i iPod Touch...

    > Podasz może mi przykład takiej witryny co nie jest czytelna na iPadzie?
    > Sprawdziłbym jak ona wygląda na iPhone...
    >
    > Szczerze mówiąc nie spotkałem się z witryną która byłaby nieczytelna
    > na iPhone w landscape mode, więc być może dlatego ciężko mi sobie
    > wyobrazić nieczytelną stronę www na iPadzie z jego końskim ekranem.

    Nie, nie twierdzilem, ze znalazlem strony nieczytelne na Safari na
    iPadzie. Po prostu przetestowalem czy reformat tam dziala.

    > Nie sprawdzę Ci bo usunąłem już Operę Mini ze swojego iPhone.
    > Nie widziałem żadnych zalet w stosunku do wbudowanego Safari.

    Opera Mini, przynajmniej pod Androidem nie reformatuje tekstu, tylko
    wersja Mobile. Wersja ta tez dba o zmienijszenie transferu, ta funkcja
    jednak nie ma dla mnie wiekszego znaczenia.