  • Data: 2012-10-15 00:06:30
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message
    news:507b30eb$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...

    > 1. jak sie obdrapie - uzywam nadal - z tym, ze tu nie jest problem
    > obdrapania od upadku, ale obdrapania od trzymania, przejechania paznokciem
    > lub nic nie trzeba robic - od razu jet obdrapany od
    > momentu wyciagniecia z pudelka

    Jesteś pewny co mówisz o drapaniu paznokciem anodyzowanego
    aluminium? Bo to brzmi dla mnie jakbyś nie wiedział co to takiego...

    > 2. jesli z pudelka wyciagam cos nowego i to cos jest obdrapane,
    > lub sie drapie od lekkiego uzywanie - znaczy, ze jest do kitu.

    Tak jest! Jeśli jednak coś Ci spadnie na beton, odrapie się,
    a potem włożysz do pudełka i zaniesiesz do sklepu aby Ci
    wymieniono bo nakłamiesz że niby był odrapany w pudełku
    to co wtedy?

    > 3. nie lubie obskurnych rzeczy (dbam o to co mam) i takie obdrapane
    > cos jak iPhone bym sie brzydzil wyciagnac w towarzystwie.

    :-))

    > Jesli czytam, ze taka sytuacja jest i sie powtarza - nie kupilbym takiego
    > szmeclu chcbym nie wiem jakim bylbym fanem.

    Ale zrozum, to co czytasz to celowa propaganda anty-applowska
    napędzana przez konkurencję. Przedmioty wykończone anodyzowanym
    aluminium nie produkuje się od dziś - są w handlu od wielu lat nie tylko
    takie telefony ale i latarki, długopisy, narzędzia i wiele innych
    przedmiotów
    które właśnie mimo że wykonane z miękkiego aluminium nie rysują się
    tak łatwo jak gołe aluminium bo powłoka z tlenków po anodyzowaniu
    jest twardsza od powierzchni stali nierdzewki...

    Tu nie chodzi o łatwość zarysowania, bo ta wcale nie jest problemem
    a to, że jak się już zarysuje to wychodzi spod czerni srebrny kolor...
    I to szpeci. Dlatego wyrobami z anodyzowanego aluminium nie
    należy rzucać po betonie, nie należy ich rysować pękiem kluczy
    w tej samej kieszeni i wtedy będą służyć długo i wytrwale...

    Co do rysowania paznokciem anodyzowanego aluminium - czy to jest
    Twoja własna, autorska fantazja czy przeczytałeś czyjąść fantazję?

    Poczytaj sobie tutaj, proszę:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Skala_twardo%C5%9Bci_Mo
    hsa
    A potem tutaj:
    http://aluminumsurface.blogspot.com/2010/05/how-to-d
    efine-hardness-of-aluminum.html
    i nie pleć tu o możliwości porysowania paznokciem, bo to mniej
    więcej odpowiada twardości około 100...

    > Ale widocznie fani ogryzka nie maja takich zachamowan - w sumie to teraz
    > ich znak rozpoznawczy: jesli w towarzystwie polowa osob wyciagnie
    > obdrapane telefony i powie, ze to trendy, to pozostalej polowie bedzie
    > glupio, ze maja nieporysowane telefony ;)

    Nikt się z Ciebie nie śmieje że tak łatwo ulegasz różnym plotkom? :-)