  • Data: 2012-10-14 18:21:38
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:k5emkq$lrk$1@dont-email.me...

    > No przykro mi że Cię tak rodacy łupią...
    > A full-version czemu nie działa? Źle napisana czy co?
    > Mówisz o stronie PKP? Mogę Ci to sprawdzić jak działa...

    > Podaj link, podrzucę Ci screenshota :-)

    Coś ściemniasz, przyjacielu... :-)
    Odwiedziłem właśnie stronkę pkp.pl na swoim iPhone 4 (iOS 5.1.1).

    Po pierwsze - działa bardzo dobrze pod iPhone choć bałem się przez
    moment bo widziałem w linku rozkładu jazdy jakieś napisy "query.exe"
    i już widziałem oczami wyobraźni jakiś ActiveX pod "MS Windows only"...
    Ale nie - skrypt się na iPhone pokazał z wyborem przystanków
    rozpoczęcia podróży i docelowym, po ustawieniu Kraków Główny do
    Warszawa Lotnisko Chopina i daty podróży nacisnąłem na iPhone
    "wyszukaj połączenie" i dostałem listę połączeń z godzinami.
    Optaszkowanie wybranych połączeń kazałem pokazać mi szczegóły
    wybranych połączeń - wszystko działa.

    Jedyne co można im zarzucić to ramki na www w tych skryptach nie
    są poustawiane dobrze i ten dwuklik touchscreena nie zoomuje dobrze.
    Trzeba użyć "szczypania" aby wycentrować aby było dobrze...
    To muszą admini w PKP dopracować, ale ogólnie witryna używalna
    i wiem już czego użyję jak będę się poruszał wkrótce po Polsce :-)

    Lepsze to niż jakieś cuda z przekierowaniami z niusów na "muzyka"
    na stronie onet.pl - to jest przegięcie jakieś :-)

    Po drugie - rozkład przez SMS.
    Ta opcja to raczej nie dla posiadaczy iPhone, bo Ci sobie pochodzą
    wygodnie po pełnej stronie www za friko. Ale tak czy inaczej nie "2,44zł
    to się dowiesz" a tylko 1zł plus Vat: http://www.pkp.pl/cop/rozkladsms
    No cóż - PKP nie ma w statucie być firmą charytatywną, nie?