  • Data: 2012-10-14 18:45:37
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:507ae9e7$5@news.home.net.pl...

    > Niestety nie - codziennei, chyba że wyjadę poza zasięg 3G.
    > Bo z 3G Steve się zdecydowanie nie popisał :-(

    Tak czy inaczej -Ty czy ja to jedno ziarenko w korcu maku użytkowników
    iPhone - być może nie reprezentujesz typowego użytkownika iOS :-)

    Ja na ten przykład chodzę po www dużo częściej - nie liczyłem, ale
    zaryzykowałbym stwierdzenie, że z iPhone wchodzę na jakiś link
    z sms'a, twittera, facebooka czy e-maila jakieś 10-20 razy dziennie.
    Generalnie komputera używam głównie w weekendy w domu i do
    pracy zawodowej w biurze a do "portali społecznościowych" czy
    kontaktów z moimi przyjaciółmi wystarcza w zupełności iPhone4
    zawsze w kieszeni, z dodatkiem Skype na ten przykład...
    Może dlatego że na te rzeczy nie dedykuję specjalnego czasu tylko
    wypełniam luki w zadaniach jakie mam często rozrzucone w czasie dnia...
    Być może ja korzystam z iPhone4 więcej niż typowy user, kto wie?