  • Data: 2012-10-14 18:54:08
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5epu5$9mr$1@node2.news.atman.pl...
    > Ok, domyslam sie, ze to wystarczy, gdybys jednak mogl wprost odpowiedziec
    > jaki jest efekt testu: po pinch to zoom tekst jest reformatowany czy tez
    > wychodzi poza krawedz ekranu?.
    > Czy tez wczesniej musze podac pesel, imei i nr buta? ;]

    Pinch to zoom w iPhone nie reformatuje tekstu.

    To jest bezrozumna lupa która po prostu powiększa
    to co jest pod palcami szczypiącymi ekran...

    Ja używam tego gdy jest gęsto na stronie www kontrolek,
    przycisków, lub w formularzach nieprzystosowanych do
    używania z komórek. I wtedy doceniam bardzo to, że nic się
    po szczypaniu nie przeformatowuje tylko działa to jak lupa.

    Mam wrażenie, że przeglądarka (aplikacja) nie dostaje
    od systemu w ogóle informacji o tym że zostało dokonane
    powiększenie i należy coś przeformatować - jedynie
    fonty wektorowe i obrazki doznają powiększenia na ekranie
    za sprawą systemu operacyjnego. Ale nie mam doświadczenia
    w pisaniu czegoś pod iOS więc to tylko moje zgadywanki.

    Można to powiększać aż na ekranie uzyskasz tekścior tak
    wielki że słowo "dodane" z Twojego linka wypełnia cały
    ekran a czcionka dalej ma ładne, gładkie krawędzie i wiele
    szczegółów w detalach liter stąd wnioskuję że font wektorowy
    a nie ordynarna bitmapa to jest.