    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Fri, 07 Oct 2011 13:49:05 +0200

    On 2011-10-07 13:29, AL wrote:
> [...]
    1=3252&idPhone2=3708&idPhone3=3275

    > ja nigdy nie zwracalem uwagi na aparat foto w tel - bo wlasnie zdaje
    > sobie sprawe z ich niedoskonalosci i ulomnosci. U mnie ma umiec zrobic
    > fotke w sytuacji awaryjnej i najlepiej czytelna kopie kartki A4.
    >
    > I dlatego nigdy na wycieczke, z ktorej chcialbym miec pamiatkowe zdjecia
    > nie wziolbym tylko telefonu. Jesli to bedzie rower - wezmne malego
    > kompakcika, jesli rozmiary nie przeszkadzaja - wezmne dslr.
    > (A jesli bardzo mi zalezy na fotkach - w kazdej sytuacji wezmne dslr)

    Masz racje, na chwile obecna ciezko zastapic aparat komorka. Oprocz
    jakosci zdjec (choc N8 wypada czesto lepiej niz niejeden kompakt)
    dochodzi jeszcze guzikologia, szeroko pojeta ergonomia a i zoom czasem
    sie przydaje. Cena za to jest wypchana kieszen lub dodatkowa torba, jak
    zawsze cos za cos.