  • Data: 2011-10-07 11:29:08
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-07 11:46, atm pisze:

    > Wiesz, moze nie przesadzajmy z zachwytem, ale iP4 na tle innych komorek
    > wypada naprawde niezle. Wczoraj zainteresowalem sie Motorola ATRIX.
    > HTC ma mocno przecietne aparaty, moze juz bez takich dolegliwosci jak
    > Motorola.
    > Sam zreszta spojrz:
    > http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3252&idPhone2=3708&idPhone3=3275
    > Wyraznie widac, ze fotki z iP4 sa znacznie przetworzone, jednak widoczne
    > ziarno jest calkiem przyjemne. Nie ma za to problemow z zafarbami,
    > lokanymi problemami z ostroscia itp. Do slitfoci taki aparat calkie
    > mwystarczy i w zasadzie do tego celu zostal stworzony, tyle ze niektorzy
    > fanboje poszli zbyt daleko podpinajac do tego szkla Canona czy robiac z
    > iPada "profesjonalny" zestaw filmowy ;]

    ja nigdy nie zwracalem uwagi na aparat foto w tel - bo wlasnie zdaje
    sobie sprawe z ich niedoskonalosci i ulomnosci. U mnie ma umiec zrobic
    fotke w sytuacji awaryjnej i najlepiej czytelna kopie kartki A4.

    I dlatego nigdy na wycieczke, z ktorej chcialbym miec pamiatkowe zdjecia
    nie wziolbym tylko telefonu. Jesli to bedzie rower - wezmne malego
    kompakcika, jesli rozmiary nie przeszkadzaja - wezmne dslr.
    (A jesli bardzo mi zalezy na fotkach - w kazdej sytuacji wezmne dslr)

    --
    pozdr
    Adam (AL)