  • Data: 2011-10-07 19:11:39
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:
    > "AL" <a...@s...tam> wrote in message
    >
    > Wyróżnia się od posiadaczy innych telefonów.

    > Jakie pliki?

    > Do jakiej pracy używasz telefonu??? W zawodzie telemarketera?
    > Ja do pracy to używam workstation z procesorem i7 a mimo to
    > jest zbyt wolna... Mimo szczerych chęci, nawet najszybszy telefon
    > nie skompiluje mi projektu FPGA w pół godziny... Na ekranie 4"
    > trudno też rysować wygodnie schematy elektroniczne - do tego
    > przydają się 2 lub lepiej 3 monitory conajmniej 20" każdy...
    > To oczywiste że telefon może być tylko "zabawką", z natury rzeczy
> [...]

    p...lisz wiesz?

    ja też używam telefonu do pracy, prowadze firmę, potrzebuje czytac pocztę
    elektroniczną, czasem coś szybko wysłać, mam dużą bazę osób w kontaktach
    która potrzebuję łatwo przeszukiwać wprost z aplikacji telefonicznej,
    podczas rozmowy często robię notatki, zaglądam do kalendarza i robię wpisy.
    Często na szybko szukam czegoś w internecie. Telefon to moje narzędzie
    pracy. Oprócze tego mam małego subnetbooka Vaio którego też woże ze sobą
    (jest mały i lekki).

    Ostatnio badałem problem nowego smarta i niestety nic lepszego do WM6.5 nie
    moge znaleźć :)