  • Data: 2011-10-07 08:49:59
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-07 08:28, Marx wrote:
> [...]
    6916&highlight=charge+car&page=3

    7170&highlight=car+charger&page=2

    > już o tym gdzieś czytałem, winna jest wtyczka ładowarki
    > Marx

    Ha, to nie takie proste, testowalem telefon na dwoch oryginalnych
    ladowarkach Samsunga, 2A HTC i kilku noname. Dodatkowo kupilem na ebayu
    przelotke teoretycznie zamieniajaca normalna ladowarke na ta amazing
    Samsunga. Wszystkie patenty zawiodly.
    Wczoraj zrobilem aktualizacje do 2.3.5, byl takze update CoPilota, ludze
    sie, ze ktos z nich rozwiazal wreszcie ta przypadlosc.