  • Data: 2011-10-07 09:46:59
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli zachwycasz sie zdjeciami z iPhone4 - to uroczyscie stwierdzam, ze
    > Twoj umysl fotograficzny nie istnieje.
    > Przeciez te fotografie maja caly szereg wad - nie mowiac juz o
    > nienaturalnym podbiciu kolorow (podobna sztuczke robil canon w swoich
    > najtanszych kompaktach - zdjecia byly kolorowe - nienaturalnie kolorowe)

    > no to Twoj kompakt musial byc kiepski, skoro iPhon go przebija :)
    > (wiem, ze miales G9 - dlatego jako posiadacz pare lat temu G5 tym
    > bardziej sie dziwie - bo ten kompakt (G5) przewyzszalby iPhona pod
    > kazdym wzgledem - no moze jedynie nie wielkosci)

    Wiesz, moze nie przesadzajmy z zachwytem, ale iP4 na tle innych komorek
    wypada naprawde niezle. Wczoraj zainteresowalem sie Motorola ATRIX.
    Calkiem pomyslowy telefon, w ktorym fajnie (przynajmniej na papierze)
    rozwinieto koncepcje przenosnego PC podpinanego do monitora i
    klawiatury. W przypadku N8 tez mozna to osiagnac, jednak Symbian dosc
    mozno ograniczy miodnosc tego rozwiazania. Tutaj stacja dokujaca ma
    kilka portow USB, HDMI i zasilanie (ciekaw jestem czy zasilanie rowniez
    wspiera porty usb?). W kazdym razie wszystko pieknie, ale aparat
    porazka. Gratis od firmy dostajesz smerfny blue moon, ktory
    automatycznie skonwertuje czrnobiale elementy do pieknych niebieskich
    tonow. Mialem wczesniej Defy - tu gratis dostalem zielone krawedzie,
    lekko czerwony srodek i lokalny brak ostrosci.
    HTC ma mocno przecietne aparaty, moze juz bez takich dolegliwosci jak
    Motorola.
    Sam zreszta spojrz:
    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3252&idPhone2=3708&idPhone3=3275

    Szczytem radzieckiej mysli technicznej jest bodajze Flipout, niestety
    nie widze go juz w tym zestawieniu. Mogliby w Motoroli juz calkiem
    usunac aparat i nie robic sobie wstydu.
    Wyraznie widac, ze fotki z iP4 sa znacznie przetworzone, jednak widoczne
    ziarno jest calkiem przyjemne. Nie ma za to problemow z zafarbami,
    lokanymi problemami z ostroscia itp. Do slitfoci taki aparat calkie
    mwystarczy i w zasadzie do tego celu zostal stworzony, tyle ze niektorzy
    fanboje poszli zbyt daleko podpinajac do tego szkla Canona czy robiac z
    iPada "profesjonalny" zestaw filmowy ;]