    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Wed, 5 Oct 2011 16:41:22 -0500

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:kpy1r29vaoxf.1a2zewmqeqv4f$.dlg@40tude.net...

    > OMG :) Czytanie nie sprawia mi żadnych problemów.
    > Tobie, rozumiem, sprawia?

    Źle rozumiesz. Nie o "problemy" jakieś chodzi. Po prostu angażuje
    więcej szarych komórek niż słuchanie. To chyba oczywiste ?

    > Ale po co miałbym wtedy dyktować smsy? Gdybym odczuł nieodpartą chęć
    > kontaktu w tak dziwnej do tego chwili po prostu bym zadzwonił...

    Spszemolałeś...
    - "Nie masz tunera fm."
    - "Ale po co mi tuner fm?"

    :-))

    > Biegniesz w takim razie za każdym razem do sklepu kiedy w reklamie
    > zobaczysz porównanie nowego proszku ze zwykłym proszkiem? Współczuję...

    Nie porównuj jednego z drugim. Co innego jeśli produkt robi A w reklamie
    a nie robi A w życiu - tu nie chodzi o "włosy o 33% mocniejsze" tylko o to
    czy 1 czy 0 - albo czyta smsy podyktowane przed wysłaniem albo nie czyta.

    > Przekonać wyznawcę fanatyka? Chyba za pomocą obróbki termicznej.

    Twoja sprawa.

    > No, jak lubisz okolicznym ludkom z autobusu czy innego pociągu opowiadać
    > głośno o swoim życiu prywatnym to opowiadaj, twoja sprawa i twój świr. Ale
    > myślę, że najpierw powinieneś o tym porozmawiać ze swoim terapeutą.

    Masz obsesję. Co kogo obchodzi jak odpowiesz w SMSie na pytanie
    "spotkamy się na obiad dzisiaj?" słownie "tak, będę u ciebie o 7".
    Nikt Ci nie każe dyktować w autobusie sms'a treści: "marysiu,
    zrób przelew jurkowi z mojego konta w mbanku, numer użytkownika
    123456, hasło 543232". Czujesz różnicę? To, że producent dał Ci nóż
    nie znaczy że masz sobie nim od razu podciąć żyły - możesz go użyć
    do pocięcia szynki do kanapki...

    > Prezes Polski też ma własne sondaże wyborcze, w których ma miażdżącą
    > przewagę.

    Kwestionujesz - obejrzyj, zauważ na co się powołał, dotrzyj do źródeł,
    udowodnij ich winę. Bo bez tego bezpodstawnie posądzasz ich o kłamstwo.

    > I fizykę też na bardziej odpowiednią, wiem.

    Robienie zdjęcia to nie tylko fizyka... to również sporo software i UI.

    > I podtrzymuję swoje zdanie o zdjęciach z telefonów. Tylko zapomniałeś, że
    > aparaty nie dzielą się na te w telefonach i na dSLR. Aparaty EVIL dają
    > bardzo dobrą jakość zdjęć, niektóre kompakty również.

    Jeśli Ty zauważasz róznicę między aparatem w telefonie a DSLR to o co
    chodzi?

    /News/Pages/iPhone-4-Drives-Adoption-of-BSI-Image-Se
    nsors-in-Smart-Phones.aspx

    > Ja?
    >
    > Po pierwsze, całe zdanie to "The technique was used for some time in
    > specialized roles like low-light security cameras and astronomy sensors,
    > but was complex to build and required further refinement to become widely
    > used."
    >
    > Po drugie, widzę tam, Przemuś, czas przeszły.

    Więc jak jest: nie ma tam słowa o astronomii czy jednak czytać nie umiesz?