  • Data: 2009-06-11 07:54:58
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Wiem dlatego ... o tym pisze... Tworcy iphona uznali MMS za taka
    > namiastke multimediow i maila jak "WAP" za namiastke internetu,
    > czyli technologie ktora zdechnie zanim sie narodzi.

    No i doskonale się zgadzam z takim rozwiązaniem. Nigdy nie należałem do
    gawiedzi rzucającej błotem w stronę iPhone'a ze względu na brak MMS. W
    założeniach urządzenie miało być "internetowe", więc spokojnie można
    wysłać e-maila, który przecież jest rozwiązaniem o wiele, wiele lepszym
    jeśli idzie o przesłanie dopiero co zrobionego zdjęcia. Dublowanie
    zbędnej funkcjonalności jest nikomu niepotrzebne.

    MMS to wypadek przy pracy, podobnie jak SMS zresztą. Tego drugiego
    trudniej będzie jednak ubić na rzecz mobilnej komunikacji przez
    Internet, bo dzieciaki za bardzo pokochały to coś wymyślone celem
    wysyłania komunikatów na drodze operator --> abonent. ;)

    > Pokaz mi chodz jednego swiadomego uzytkownika WM z Today.

    Zajrzyj na jakieś forum użytkowników palmtopów (ale nie telefonów z
    działem poświęconym WM!) i poszukaj wątków w którym ludzi się chwalą
    swoimi today'ami. ;)
    Ja akurat w Universalu mam bardzo prosty, ascetyczny układ. Od góry:
    Data, Wiadomości, Info o najbliższym wpisie z terminarza i prosty
    launcher ze skrótami do najczęściej używanych programów.

    > Toz nawet Samsung i HTC napisalo swoje nakladki byle te gowno z systemu
    > nie swiecilo na ekranie. A widzety w HTC i Samsungu to co jak nie
    > wtyczki na ekran ?

    Na które mam alergię. Podobnie jak wielu ŚWIADOMYCH użytkowników WM,
    którzy wiedzą, iż nie jest to odpowiedź MS na iPhone'a ale zupełnie inny
    system.

    > Sa to zewnetrzne produkty maskujace "gownianosc" WM
    > w tym zakresie.

    Nie. Są to próby zrobienia z WM czegoś czym nie jest...

    > W WM7 bedzie zakaz zakrywanie ekranu Today czymkolwiek ... to dopiero zart

    Ten cały "WM7" ma się już nawet nie nazywać oficjalnie Windowsem Mobile
    tylko Windowsem Phone... To chyba dość wymowne... :/