    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: i5700 - jakie wady?
    Date: Fri, 18 Jun 2010 20:22:49 +0200

    Lukasz pisze:
    > Witam,
    > Noszę się z zamiarem zakupu smatfona, padło na i5700 bo wypada bardzo
    > dobrze pod względem ceny.
    Mam nadzieje ze masz podstawowa orientacje co do:
    a) telefony z systemem zamkneitym
    b) z dostepnym dodatkowym/zamiennym oprogramowaniem

    Sa taniej telefony ze sztywnym systemem.

    > Jakich jednak wad i niedoróbek systemu mogę
    > się spodziewać (nie jestem na bieżąco ale wiem że ostatnio jest moda na
    > niedorobione systemy operacyjne - ponoć w androidzie nie udostępnię
    > połączenia internetowego do komputera)
    Niedawno wyszedł oficjalny update z 1.5 do 2.1. W 1.5 rzeczywiscie nie
    bylo po BT w systemie (udostepnianie dalo sie zrobic oprogramowaniem),
    ale po kablu bylo od zawsze, 2.1 teoretycznie mial byc, nie bawilem sie
    jeszcze.

    > Są jeszcze jakieś kruczki? Zależy mi na:
    > - bezproblemowe podłączenie słuchawki bluetooth
    OK

    > - w przyszłości pewnie nawigacja gps
    Wbudowane online lub dograć.
    > - odbieranie maili
    gmail lub dograc program, wbudowany dosc kiepski.
    > - kalendarz na pulpicie z przypomnieniami :)
    > - może coś jeszcze ale teraz nie przychodzi mi do głowy

    oczywiscie wiesz o zuzyciu baterii, pobierania danych przez net (wiec
    nie groszowy abonament, zdrapkowicze liczacy kazdy grosik itd) przy tej
    grupie telefonow.

    Ze sprzetu, dotyk jak dotyk, kwestia subiektywna. Klawisze na dole nie
    podswietlane. natomiast wiekszosc specyfiki szukaj pod 'android'.