  • 11. Data: 2010-01-17 21:33:54
    Temat: Re: i5-750 - Co wybrać? prawie kompletny zestaw
    Od: Tomasz Konojacki <x...@h...com>

    W dniu 2010-01-17 22:20, Lukasz pisze:
    > to jak z ta grafika ? co sadzicie o tej ?
    >
    > http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=71_86&produ
    cts_id=25291

    > czytam o niej testy i ponoc bardzo cicha, chloda , i wydajnosc srednia
    > polka tak jak chcialem.. ma ona jakies slabe punkty?

    To powinno być *odrobinkę* lepsze i *minialnie* tańsze (i ma CUDA :) ):
    http://www.esc.pl/product_info.php?manufacturers_id=
    &products_id=12811

  • 12. Data: 2010-01-17 21:34:17
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    ps: chce szybki komputer, od czasu do czasu bede w cos pogrywal mam do
    wydania 3, 3,5 tys zl i chce za to kupic mozliwe najlepiej cena/
    mozliwosci/wydajnosc/cisza :)

    jeszcze pasta termoprzewodzaca : myslalem nad liquid pro ale ze nie da
    sie jej praktycznie sciagnac bez zmazywania/zdrapania napisow na
    procesorze = utrata gwarancji ( dobrze mysle ? ) wiec kupie IC Diamond
    7 Carat tylko zastanawia mnie jedno czy ta pasta nie wysycha po jakims
    czasie ? mam na mysli np rok ktos moze z was ma ja juz dluzszy czas i
    jak temp nie spadla?

  • 13. Data: 2010-01-17 21:58:36
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-01-2010 o 22:20 Lukasz napisał na pl.comp.pecet:

    > czytam o niej testy i ponoc bardzo cicha, chloda , i wydajnosc srednia
    > polka tak jak chcialem.. ma ona jakies slabe punkty?

    Mogłaby być mniej prądożerna w stresie, bo ja mam lekki "odchył" na tym
    punkcie :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 14. Data: 2010-01-17 22:33:43
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-17 22:33, Użytkownik Wiesław napisał:

    > CUDA to środowisko programistyczne, więc jak sobie napiszesz program
    > to będziesz miał :)
    > Technologia pozwala między innymi na szybkie konwertowanie wideo, tylko
    > że programy do tego są płatne.
    > Chyba jedynym w tej chwili (technologia rozwija się już od bodajże 2006r)
    > oprogramowaniem dla zwykłego użytkownika jest silnik PhysX, który odciąża
    > procesor. A że w przyrodzie cudów jednak nie ma, robi to kosztem i tak
    > mającej mnóstwo pracy karty graficznej. Dla mnie to jedna, wielka ściema.
    > Tak to jest jak się nie potrafi wyprodukować wydajnej i energooszczędnej
> [...]

    Na stronie producenta jest sterownik do GFX z obsługą tego CUDA
    i pakiet programistyczny plus jakieś przykładowe listingi.
    Znalazłem też informację o programie czy dwu które to potrafią
    wykorzystać ale których ja i tak nie używam/posiadam.
    W programistę to się bawiłem na kompach 8 bitowych i trochę
    z rozpędu na 16 bitowych, potem zostałem klasycznym uższkodnikiem
    i dobrze mi z tym.
    Natomiast z brak dostępnych programów typu archiwizer/pakowacz
    śmiem twierdzić że wykorzystanie mocy kart GFX jest albo za trudne
    albo nieopłacalne albo niekonkurencyjne w kwestii wydajności albo i
    jedno i drugie i trzecie na dokładkę.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-01-17 22:56:40
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > śmiem twierdzić że wykorzystanie mocy kart GFX jest albo za trudne
    > albo nieopłacalne albo niekonkurencyjne w kwestii wydajności albo i

    Jakaś nowa karta, chyba niezła:
    http://www.pcworld.pl/news/354790/7/Sapphire.HD.5670
    .DirectX.11.za.300.zl.html
    Sapphire HD 5670 - DirectX 11 za 300 zł

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-01-17 23:02:50
    Od: budda <n...@n...xx>

    W dniu 2010-01-17 23:56, Animka pisze:

    > Jakaś nowa karta, chyba niezła:
    > http://www.pcworld.pl/news/354790/7/Sapphire.HD.5670
    .DirectX.11.za.300.zl.html

    > Sapphire HD 5670 - DirectX 11 za 300 zł

    ahahah za 300 zł to jej nie kupisz, lepiej wziąć GF 9800GT

    --
    pozdrawiam,
    Grzegorz Olszewski

  • 17. Data: 2010-01-17 23:08:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    budda pisze:

    .DirectX.11.za.300.zl.html

    > ahahah za 300 zł to jej nie kupisz, lepiej wziąć GF 9800GT

    A co tam jest napisane w tym artykule? Skłamali?

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-01-17 23:15:31
    Od: budda <n...@n...xx>

    W dniu 2010-01-18 00:08, Animka pisze:

    > A co tam jest napisane w tym artykule? Skłamali?

    po pierwsze, to karta z innej półki, niż szuka autor wątku. I wcale nie
    jest niezła:

    http://pcarena.pl/articles/show/87999/Sapphire-Radeo
    n-HD-5670-DirectX-11-za-399-zl-s-5.html

    Po drugie, napisali że 300 zł to *sugerowana* cena detaliczna, obliczona
    prawdopodobnie na podstawie *sugerowanej* ceny w dolarach i kursu USD/PLN:

    http://www.komputronik.pl/index.php/category/7979/Ra
    deon_5670.html

    --
    pozdrawiam,
    Grzegorz Olszewski

  • 19. Data: 2010-01-18 00:58:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    budda pisze:

    > po pierwsze, to karta z innej półki, niż szuka autor wątku. I wcale nie
    > jest niezła:
    >
    > http://pcarena.pl/articles/show/87999/Sapphire-Radeo
    n-HD-5670-DirectX-11-za-399-zl-s-5.html

    Faktycznie.

> [...]
    > prawdopodobnie na podstawie *sugerowanej* ceny w dolarach i kursu USD/PLN:

    Dzięki.

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-01-18 07:44:26
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 17 styczeń (niedziela), gdy o godzinie 22:34 *Lukasz* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    Zalman ZM-STG1 - na pewno nie wysycha.

    --
    Pozdrawiam,