  • 21. Data: 2010-01-18 10:13:56
    Temat: Re: i5-750 - Co wybrać? prawie kompletny zestaw
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-17 22:20:01 +0100, Lukasz <p...@g...com> said:

    > to jak z ta grafika ?

    Jak Ci się podoba, to bierz ;-)
    Jakąś kontrpropozycją może być jeszcze HD4890 (np. od Saphire Vapor-X)
    - cena podobna, wydajność większa, nie obsługuje DX11. Dużo zależy,
    jakie rozdziałki chcesz tą kartą napędzić - np. przy full HD lepiej się
    sprawdzi starszy Radek, przy 1280x1024 obie mogą być overkillem.

    de Fresz

  • 22. Data: 2010-01-18 19:15:27
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

    > CUDA to środowisko programistyczne, więc jak sobie napiszesz program
    > to będziesz miał :)
    > Technologia pozwala między innymi na szybkie konwertowanie wideo, tylko
    > że programy do tego są płatne.
    > Chyba jedynym w tej chwili (technologia rozwija się już od bodajże 2006r)
    > oprogramowaniem dla zwykłego użytkownika jest silnik PhysX, który odciąża
    > procesor. A że w przyrodzie cudów jednak nie ma, robi to kosztem i tak
    > mającej mnóstwo pracy karty graficznej. Dla mnie to jedna, wielka ściema.
    > Tak to jest jak się nie potrafi wyprodukować wydajnej i energooszczędnej
> [...]

    Można mieć dwie karty, druga będzie do PhysX. Ja tak mam i działa. Można
    przełączać między obiema kartami bez resetu, co jest przydatne jeśli
    karty mają różną moc a potrzebujemy mniej lub bardziej wydatnej obsługi
    owego physx (czyli zwykle zależy to od gry w którą gramy). PhysX dodaje
    ładne efekty i z tego powodu nie jest to żadna ściema, bo widać je gołym
    okiem...

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 23. Data: 2010-01-18 21:04:16
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    1 x Intel Core i5-750 /2.66GHz, 8MB, LGA1156, BOX/
    1 x OCZ ModXStream Pro 500W
    1 x SilentiumPC Zephyr 120 (13,9 dBA)
    1 x MSI P55-GD65 /intel P55, DualDDR3-2133MHz, GLan, 1394/
    1 x SilentiumPC Gladius 600 Pure Black (bez zasilacza)
    1 x Scythe Mugen II Rev.B
    1 x Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3
    1 x Sapphire Radeon HD5770 Vapor-X 1024MB DDR5 /128bit/ 2xDVI/HDMI/DP
    1 x Gskill F3-12800CL7D- 4GB ECO, 7-8-7-24, 1,35V, 1600 MHz
    1 x Pasta IC Diamond 7 Carat 1,5g

    calosc z przesylka wyjdzie mnie 3200 zl

    Czy 2 wiatraki do tej obudowy gladius 600 wystarcza? czy jest sens
    kupywac 3 lub 4 wiatrak jest jakas znaczaca oplacalnosc? i co ta
    grafika zastanawiam sie jeszcze nad Radeon HD4870 ..

  • 24. Data: 2010-01-18 21:09:43
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    ps: czy do tej plyty glownej, obudowy siegna wszedzie kable z tego
    zasilacza i bedzie sie je dalo pochowac?? wie ktos? bo jedynie tego
    nie wiem

  • 25. Data: 2010-01-18 22:00:22
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 18-01-2010 o 20:15 Saiko Kila napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > owego physx (czyli zwykle zależy to od gry w którą gramy). PhysX dodaje
    > ładne efekty i z tego powodu nie jest to żadna ściema, bo widać je gołym

    Jak mam wybierać pomiędzy nowoczesną, wydajną i oszczędną kartą, a taką
    która się muli, ale ma PhysX, to się nie zastanawiam.
    A do ładnych efektów miał być przecież DirectX 10, 10.1, 11.
    Na gwiazdkę według NV miało być 25 gier, ale jakoś nie mogę się doliczyć ;)
    A co zrobić jeżeli gra będzie na Havoca ? :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 26. Data: 2010-01-19 09:40:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-18 22:04:16 +0100, Lukasz <p...@g...com> said:

    > i co ta grafika zastanawiam sie jeszcze nad Radeon HD4870 ..

    Wydajność zbliżona do 5770, żre więcej prądu, nie obsługuje DX11. Jak
    już, to 4890.

    de Fresz

  • 27. Data: 2010-01-19 10:14:20
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 18-01-2010 o 22:04 Lukasz napisał na pl.comp.pecet:

    > 1 x OCZ ModXStream Pro 500W

    Dlaczego nie chcesz BeQuieta? Posiada "tylko" 12W mniej, certyfikat
    80+ Bronze i cichutki wentylatorek SilentWings ok 50 zeta w sklepie.
    Ja mam tego OCZa w budzie. Ogólnie jest OK, jednak jeszcze roku
    nie ma a już mu wentylator zaczyna brzęczeć.

    > Czy 2 wiatraki do tej obudowy gladius 600 wystarcza? czy jest sens
    > kupywac 3 lub 4 wiatrak jest jakas znaczaca oplacalnosc? i co ta
    > grafika zastanawiam sie jeszcze nad Radeon HD4870 ..

    A zresztą, może i bierz tego OCZa. Przy takiej liczbie wiatraków
    i tak będzie niezły szum :) a jak się zastanawiasz czy brać starszy,
    czy nowszy model karty, to ja wymiękam.

    --
    Wiesław
    Opera Mail