  • 1. Data: 2010-01-17 13:29:27
    Temat: i5-750 - Co wybrać? prawie kompletny zestaw
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    Finalna wersja wygląda tak:

    Procesor: Intel Core i5-750 /2.66GHz, 8MB, LGA1156, BOX/
    Wentylator: Scythe Mugen II Rev.B
    Pamięć RAM: Gskill F3-12800CL7D- 4GB ECO, 7-8-7-24, 1,35V, 1600 MHz
    Płyta główna: MSI P55-GD65 /intel P55, DualDDR3-2133MHz, GLan, 1394/
    Dyski twarde: Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3

    ( W przyszlosci dokupie 2 taki dysk i podepne w raid0 + dysk SSD na
    system, ram rozbuduje do 8 GB )

    To czego jeszcze nie wiem

    Karta graficzna:

    Karta graficzna: tutaj nie wiem, nie mam tyle kasy zeby kupic karte za
    1000 zl ale jakas srednie polke bym chcial zaliczyc, wymagam od karty
    zeby byla cicha i w miare wydajna.. co o tej sadzicie?

    http://www.ceneo.pl/4716762 ewentalnie jaki z gf by mogl do niej
    konkurowac?

    Obudowa: SilentiumPC Gladius 600 Pure Black lub Antec Gamer Three
    Hundred, z wygladu zew bardziej podoba mi sie Antec ale z punktu
    widzenia technicznego lepszy jest Gladius 600

    CZY W NIM MOZNA PRZELOZYC PANEL NA SRODKU Z PRZODU Z USB, AUDIO,
    POWER .. na gore? czy to jest na stale?

    Zasilacz : OCZ ModXStream Pro 500/600W lub bequiet! PurePower L7 530W
    ktory cichszy? czy po zalozeniu ze bede mial to wszystko co wyzej
    pisalem + wydajna karta graficzna 500/530 W da rade i nie bedzie
    wiatrak zapylal na maxa?

    Prosze doradzcie cos bo chce to wszystko dzisiaj zamowic, pozdrawiam.

    mam 3-3,5 tys zl.

  • 2. Data: 2010-01-17 18:36:18
    Temat: Re: i5-750 - Co wybrać? prawie kompletny zestaw
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-01-2010 o 14:29 Lukasz napisał na pl.comp.pecet:

> [...]

    > 1000 zl ale jakas srednie polke bym chcial zaliczyc, wymagam od karty
    > zeby byla cicha i w miare wydajna.. co o tej sadzicie?

    Zbliżoną kartą do tej jest GTX260 216SP. Ja osobiście wybrałbym jednak
    tego Radeona. Może taki? http://www.iurl.pl/?KNIjl

> [...]
    > widzenia technicznego lepszy jest Gladius 600

    > CZY W NIM MOZNA PRZELOZYC PANEL NA SRODKU Z PRZODU Z USB, AUDIO,

    Można. Tu masz opis Gladius 400: http://www.iurl.pl/?1FOgF
    Jeżeli wybierzesz obudowę z dużą ilością otworów, będziesz zapewne
    słyszał szum z wiatraków. Szczególnie, że przy takim doborze części
    nie za bardzo jest co chłodzić :) Rzuć okiem na "Sharkoon Venga".

> [...]
    > ktory cichszy? czy po zalozeniu ze bede mial to wszystko co wyzej
    > pisalem + wydajna karta graficzna 500/530 W da rade i nie bedzie

    Aby już całkiem dopieścić ten zestaw (nie ukrywam, że bardzo mi się
    podoba) kup zasilacz Be quiet Straight Power E7-450W.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 3. Data: 2010-01-17 19:12:06
    Od: "Tomasz Konojacki" <x...@h...com>

    > Zbliżoną kartą do tej jest GTX260 216SP. Ja osobiście wybrałbym jednak
    > tego Radeona. Może taki? http://www.iurl.pl/?KNIjl

    IMHO tylko GF z powodu CUDA.

  • 4. Data: 2010-01-17 19:45:40
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-01-2010 o 20:12 Tomasz Konojacki napisał na pl.comp.pecet:

    > IMHO tylko GF z powodu CUDA.

    Z powodu ATI Stream tylko Radeon :)

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 5. Data: 2010-01-17 20:13:06
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-17 20:12, Użytkownik Tomasz Konojacki napisał:

    > IMHO tylko GF z powodu CUDA.

    Jest gdzieś lista konkretnych programów wykorzystujących te CUDA ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-01-17 20:31:34
    Od: Tomasz Konojacki <x...@h...com>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 20:45:40 +0100, Wiesław napisał(a):

    > Z powodu ATI Stream tylko Radeon :)

    CUDA jest jednak zdecydowanie popularniejsze :)

  • 7. Data: 2010-01-17 20:36:39
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-01-2010 o 21:31 Tomasz Konojacki napisał na pl.comp.pecet:

    > CUDA jest jednak zdecydowanie popularniejsze :)

    A do czego niby to miałoby się przydać autorowi wątku ?

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 8. Data: 2010-01-17 21:19:24
    Od: Tomasz Konojacki <x...@h...com>

    W dniu 2010-01-17 21:36, Wiesław pisze:

    > A do czego niby to miałoby się przydać autorowi wątku ?

    Nie napisał do czego potrzebuje komputera. A CUDA są wykorzystywane w
    coraz większej liczbie zastosowań...

  • 9. Data: 2010-01-17 21:20:01
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    to jak z ta grafika ? co sadzicie o tej ?

    http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=71_86&produ
    cts_id=25291

    czytam o niej testy i ponoc bardzo cicha, chloda , i wydajnosc srednia
    polka tak jak chcialem.. ma ona jakies slabe punkty?

  • 10. Data: 2010-01-17 21:33:45
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-01-2010 o 21:13 RadoslawF napisał na pl.comp.pecet:

    > Jest gdzieś lista konkretnych programów wykorzystujących te o CUDA ?

    CUDA to środowisko programistyczne, więc jak sobie napiszesz program
    to będziesz miał :)
    Technologia pozwala między innymi na szybkie konwertowanie wideo, tylko
    że programy do tego są płatne.
    Chyba jedynym w tej chwili (technologia rozwija się już od bodajże 2006r)
    oprogramowaniem dla zwykłego użytkownika jest silnik PhysX, który odciąża
    procesor. A że w przyrodzie cudów jednak nie ma, robi to kosztem i tak
    mającej mnóstwo pracy karty graficznej. Dla mnie to jedna, wielka ściema.
    Tak to jest jak się nie potrafi wyprodukować wydajnej i energooszczędnej
    karty graficznej.

    --
    Wiesław
    Opera Mail