-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: i30 1,4 CRDI i jego turbina...
Date: Tue, 10 Dec 2013 15:27:53 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <l878d8$pr$1@node2.news.atman.pl>
References: <l85ja6$7op$1@news.task.gda.pl> <l86tej$qnt$1@node1.news.atman.pl>
<l86upl$8ao$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 93.154.245.221
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1386685673 827 93.154.245.221 (10 Dec 2013 14:27:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Dec 2013 14:27:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
In-Reply-To: <l86upl$8ao$1@news.task.gda.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2514479
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-10 12:43, anacron pisze:
> W dniu 10.12.2013 12:20, Trybun pisze:
>> A skąd wiadomo że chodzi o turbinę?
> Opiszę. 120km/h, A1, stała prędkość od co najmniej 30-40 min. Nagle
> trtrtrtrtrtrtrtrtrtrtr i obroty prawie 3k. Silnik zgasł i już się nie
> dał uruchomić. Wcześniejsze objawy, ze dwa razy obroty wzrosły same tak
> o 500 obr (z miesiąc temu), od samego początku auto czasami/sporadycznie
> nie reagowało na pedał gazu, tak jakby nie dostawało doładowania. Po
> chwili takiej "niereakcji" zaczynało być słychać turbinę i dostawałeś
> "strzał w nerki" :P
>
> Rozrząd nie, bo nadal normalnie kręci, tylko się nie uruchamia. Zresztą
> dziś będę miał opinię ASO.
>
Może to być wszystko, łącznie z rozrządem - pasek przesunięty o ząbek
(będzie kręcił, ale nie zapali), ale raczej na awarię turbiny nie
wygląda, choć ten hałas na coś podobnego by wskazywał, coś się
poluzowało albo wręcz urwało... Jestem ciekawy tej opinii ASO. Też mam
taki silnik, tylko że o trochę większej pojemności.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.13 15:28 Trybun
- 10.12.13 15:31 RoMan Mandziejewicz
- 10.12.13 15:57 Budzik
- 10.12.13 16:00 Budzik
- 10.12.13 16:14 AZ
- 10.12.13 17:00 Budzik
- 10.12.13 17:14 AZ
- 10.12.13 18:08 Artur Maśląg
- 10.12.13 18:40 Artur Maśląg
- 10.12.13 18:50 jerzu
- 10.12.13 18:51 jerzu
- 10.12.13 19:36 Budzik
- 10.12.13 22:10 Megrims
- 11.12.13 08:14 robot
- 11.12.13 08:19 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS