  • Data: 2010-05-18 22:03:32
    Temat: Re: i1profiler - nowy profiler od X-Rite
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >     Wow! Ledwo nadążałem czytać!  ;-)
    >
    >     Dzięki, będę musiał to sobie jeszcze raz przeczytać na spokojnie.  :)

    Mariusz - ponieważ - jak przytomnie zauważył kol. p...@a...pl -
    i1profiler dedykowany jest w dużej mierze pod fotografów, których X-
    Rite stara się ostatnio poddoić, posłałem kopię tego wątku na
    pyryfycy. Zanim jednak zaczniesz oddawać się głębszej analizie
    wzmiankowanej wypowiedzi zważ jednak na to, że dyskusja toczy się na
    pl.comp.dtp i zacytowany przez Ciebie post tyczy się profilowania
    proofiarki zawiadowanej RIP-em, a nie aparatu cyfrowego ;)