  • Data: 2010-05-18 22:54:21
    Temat: Re: i1profiler - nowy profiler od X-Rite
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Iteracja w wykonaniu wspomnianego produktu XRite'a ma inny cel.
    > Korporacja ta chce zarabiać pieniądze, rynek profesjonalny jest płytki
    > więc próbuje ona stworzyć nowy segment klientów - zaawansowanych
    > amatorów.

    Tak jeszcze tytułem ciekawostki odnośnie rozważań nt. iteracji -
    plotka głosi, że nazwa nowego produktu nie jest przypadkowa. Ponoć po
    wchłonięciu Monaco przez XRite autorzy Monaco Profilera raźno wzięli
    się do roboty i nowy produkt ma być właśnie głównie owocem ich pracy.
    Znalazło się w nim pewnie sporo DNA PM, ale głównie ma toto podobno
    bazować na MP, a tam również jak pamiętamy mieliśmy już dawno temu
    doczynienia doczynienia z iteracją.

    Naturalnie X-Rite na wstępie wykorzystał nowinkę do zarabiania kasy na
    fotografach - oprogramowanie ColorMunki wykorzystuje właśnie silnik
    wykastrowanego i1profilera, podobnie jak to miało miejsce w przypadku
    i1matcha, bazującego na ProfileMakerze.