  • 21. Data: 2008-09-22 11:10:28
    Temat: Re: i jak z miernikami jakości Internetu by UKE ?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Przemysław Gubernat napisał(a):

    > Dzisiaj otrzymałem maila od klienta który osiąga 1100kbit zamiast 1,5MBit i chce
    > upust 1/3 za 3 miesiące wstecz :/ Dlaczego nikt nie czyta umów :/

    Spytaj się go czy zrobił ten pomiar wg zaleceń i systematyki UKE.

    wer

  • 22. Data: 2008-09-22 14:25:09
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> napisał(a):

    > Dzisiaj otrzymałem maila od klienta który osiąga 1100kbit zamiast 1,5MBit i chc
    > upust 1/3 za 3 miesiące wstecz :/ Dlaczego nikt nie czyta umów :/

    A może zmniejsz trochę liczbę klientów - "dzieci" na tym neo

  • 23. Data: 2008-09-22 18:33:26
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    f...@N...gazeta.pl pisze:

    > A może zmniejsz trochę liczbę klientów - "dzieci" na tym neo

    Tia.... fajne neo co ma OC3 :P

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI / unieruchomiony
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 24. Data: 2008-09-26 16:01:55
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.torebusia.pl>

    "szczebel" <t...@g...com> wrote in message

    > Może ironia była nie na miejscu ale na pewno nie chciałem tej pani urazić.
    > Nie zaprzeczysz jednak, że TP to jej konik, jeśli można tak powiedzieć.

    i bardzo dobrze